اعزام ۱۲۰۰ مبلغ به مساجد شهری و روستایی استان مرکزی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اعزام یک هزار و ۲۰۰ مبلغ به مساجد شهری و روستایی استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام داود چمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان یک هزار و ۲۰۰ نفر از روحانیون بومی و غیر بومی به مساجد شهری و روستایی استان اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: اعزام روحانیون با هدف ارتقای فرهنگ دینی، تبیین و تشریح مسائل دینی و مذهبی، بیان احکام، مسائل شرعی، امر به معروف و نهی از منکر و برپایی نماز جماعت در مساجد صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ماه رمضان به عنوان خجسته‌ترین و بهترین ماه در اسلام شناخته شده است، گفت: ماه رمضان فرصتی مناسبی برای تبیین و گسترش فرهنگ اهل ‌بیت (ع) میان مردم است و مبلغان باید رمضان را فرصتی بزرگ برای ادای تبلیغ بدانند.

وی اظهار کرد: نشست با روسای ادارات شهرستان‌ها، گردهمایی روحانیون، فراهم‌سازی بسترهای لازم برای حضور پرشور مردم در مساجد در طول ماه مبارک رمضان، برپایی محافل انس با قرآن کریم، اجرای طرح با قران در زلال رمضان، توزیع ۷۵۰ بسته فرهنگی بین روحانیون، برپایی نماز جماعت در مساجد و … از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.