دولت تدبیر مطالبه مردم استان مرکزی در امر حمایت صنایع از ورزش را به سرانجام برساند

دولت تدبیر و امید با مجاب کردن صنایع به حمایت از ورزش، مطالبه چندین ساله مردم استان مرکزی در امر حمایت از ورزش را به سرانجام برساند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حمایت صنایع به ویژه صنایع غول پیکر نفتی از ورزش رویای دست نیافتنی مردم استان مرکزی طی چندین دهه گذشته بوده و امروز مردم از دولت‌مردان عاجزانه می‌خواهند به این رویا واقعیت بخشیده و این مطالبه به حق را پیگیری و به سرانجام برساند.

سال‌ها است از استقرار واحدهای بزرگ صنعتی همچون پالایشگاه، پتروشیمی، آلومینیوم‌سازی و دیگر صنایع بزرگ در این استان می‌گذرد و طی این سال‌ها بحث آلودگی ناشی از فعالیت این واحدها به مثنوی ۷۰ من کاغذ تبدیل شده و کسی نیست که با اخبار مربوط به این آلودگی‌ها و عوارض ناشی از آن بیگانه باشد، این در حالی است که این واحدهای بزرگ نه تنها به مسؤولیت‌های اجتماعی خود در قبال این استان عمل نمی‌کنند، بلکه برای آن ارزش قائل نبوده و اهمیتی نمی‌دهد که نمونه بارز آن را در سرازیر شدن پول‌های این استان در دیگر شهرها آن‌هم در حوزه ورزش شاهد هستیم.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پایان یافت که آغازگر مباحث جدیدی در ورزش استان مرکزی بود.

با پایان این لیگ، تیم قهرمان در حالی کاپ قهرمانی را با حمایت‌های مالی صنایع استان مرکزی بالا برد که مردم خود این استان به دلیل آلایندگی ناشی از فعالیت واحدهای صنعتی نای و توان نفس کشیدن را هم ندارند.

با پایان فصل داغ لیگ برتر، فصل جدیدی از اعتراض و گلایه‌های مردمی در استان مرکزی آغاز شد، اعتراض‌هایی که سال‌ها از گلوی شهروندان این شهر بیرون آمده و دولت‌های گذشته هیچ توجهی به آن نکردند، انتظار می‌رود امروز دولت تدبیر و امید برای آن تدبیری اندیشه کند.

روز گذشته انتشار خبری مبنی بر امضاء طومار ۱۰ هزار نفری در حمایت از ورزش استان در صدر اول اخبار فضای مجازی قرار گرفت و به خوبی انتظارات و مطالبات مردمی را به گوش مسؤولان امر رساند که انتظار می‌رود مسئولان ارشد استان مرکزی برای تحقق این مطالبه به حق شهروندان با جدیت ورود پیدا کرده و صنایع را ملزم به حمایت از ورزش کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.