بررسی عملکرد باشگاه آلومینیوم در میزگرد ایسنا

میزگرد تخصصی بررسی عملکرد باشگاه آلومینیوم اراک در فصل ۹۵-۹۴ با حضور مسئولان این باشگاه و جمعی از کارشناسان و خبرنگاران به همت خبرگزاری ایسنا در دانشگاه اراک برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – مجید آنجفی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در ابتدای این نشست در ارتباط با فصل ۹۵-۹۴ گفت: فصل گذشته با تمام فراز و نشیب‌های خود به پایان رسید. این فصل بدلیل حضور ۲۰ تیم در لیگ یک و حضور تیم های ریشه دار که از نظر ساختاری و سازماندهی شرایط بسیار خوبی دارند، بسیار سنگین و فرسایشی بود.

وی ادامه داد: با تمام این فراز و نشیب ها بر اساس برنامه ای که با دید واقع بینانه از قبل تدوین شده بود قرار بر ماندن در لیگ بود که علیرغم تمام سختی ها به این مهم دست پیدا کردیم و در ۸ هفته انتهای لیگ توانستیم بدون استرس بازی ها را ادامه دهیم و انشاءالله بتوانیم برنامه ریزی خوبی را برای فصل آینده در لیگ داشته باشیم.

آنجفی در ارتباط با مسائل مالی اظهار کرد: بحث های مالی باشگاه را بسیار تحت فشار قرار داد. در چند ماه گذشته موجودی باشگاه صفر بوده است و ما نیز به سختی توانستیم فصل را به پایان ببریم، اما تیم های کنار ما در جدول این مشکلات را نداشتند. این مشکلات مالی ناشی از بدهی های دو سال پیش است که روی هم انباشته شده و تنها با منابعی که در اختیار گرفتیم توانستیم به سختی در مقابل موج طلبکاران و شاکیان باشگاه که تمرکز ما را نیز برهم زده بودند، ایستادگی کنیم و فصل را به پایان برسانیم. با این شرایط جایگاهی که در انتها به دست آوردیم با مقایسه با تیم هایی که یکی دو رده از ما بالاتر قرار گرفتند، با توجه به شرایط مالی قابل دفاع است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در ارتباط با فصل آینده نیز عنوان کرد: مشکل ما در شهر اراک این است که باشگاه تنهاست، خودش است و خودش، اما در باقی شهرها یک اراده جمعی شکل گرفته از مجموعه مسئولان و مردم از تیم ها حمایت می کنند. امید است در فصل پیش رو با تمهیداتی که اندیشیده شده و مقدماتی که انجام شده است بتوانیم روند بهتری را طی کنیم.

آنجفی ادامه داد: بنا را بر این گذاشته ایم که دروغ نگوییم و با صداقت صحبت کنیم. هنگام ورود بنده به باشگاه تیم در رتبه ششم جدول قرار داشت در حالی که تیم در زمانی که آقای دهشمند مدیریت را بر عهده داشت در هشت هفته ابتدایی بدترین نتایج را کسب کرده بود و در رتبه ۱۴ ایستاده بود. براساس اطلاعاتی که به بنده دادند از آن هفته به بعد اختیارات را از آقای دهشمند سلب کرده و اختیار تام را به آقای دلگرم دادند و از آن هفته تا سرکار آمدن ما نتایج خوب بوده است. از آغاز مدیریت بنده به مدت ۸ هفته نتایج عالی بود و بعد از باخت در بوشهر وارد بحران شدیم.

آنجفی در ارتباط با بحران اعلام کرد: بعد از گذشت چند هفته پس از حضور بنده در باشگاه قرارداد بازیکن ها پخش شد و تمام بازیکنان براساس مقایسه ای که با تیم های بالای سر خود انجام داده بودند اعتقاد داشتند که در قراردادها به آنها خیانت شده و اصلا در قرارداد طبق قول و قرارها عمل نشده است.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم همچنین در ارتباط با بحث خروج بازیکنان از تیم در نیم فصل، در خصوص دلیل جدایی چهار بازیکن از این تیم گفت: آقایان رضا اعتمادی و صادق گشنی از ماه قبل در لیست خروجی غلامرضا دلگرم بودند و هیچکدام در نیم فصل اول نتوانسته بودند جز یکی دو بازی عملکرد خوبی داشته باشند. آنها جزو مهره های سوخته آقای دلگرم بودند. همچنین مهدی اسلامی نیز چند هفته قبل از جدایی از تیم ساز جدایی از تیم را کوک کرده بود و سر تمرینات حاضر نمی شد و غیبت های پیاپی داشت.

وی ادامه داد: مهدی اسلامی گفته بود ۴۰۰ میلیون تومان قرارداد دارم و به من گفته شده است که ۴۰ درصد از قرارداد را قبل از مسابقات خواهم گرفت. وی با توجه به مشکلات خانوادگی و نداشتن تمرکز و بر اساس نظر آقای دلگرم از تیم جدا شد. در نهایت با جدا شدن چهار بازیکن حدود یک میلیارد تومان به باشگاه برگشت.

آنجفی در مورد عزل و نصب ۹ مربی اعلام کرد: تمام فوتبالی های اراک در جلسات به اتفاق نکته ای را به بنده متذکر می شدند و آن شلوغ بودن کادر فنی تیم ها بود و اینکه این کادر شلوغ نمی تواند به هماهنگی برسد. حتی در کادر فنی دلگرم کسانی تصمیم می گرفتند که به لیدرها اعلام کنند در جریان بازی شعارهایی مبنی بر جایگزینی شخص دیگری سر داده شود.

وی ادامه داد: بعد از تغییر سرمربی تیم، سرمربی جدید حق دارد کادر فنی خود را تغییر دهد و بعد از حضور آقای مهابادی وی تنها دو نفر را همراه خود آورد و باقی را از مربیان موجود استفاده کردیم. برخی از اعضای کادر نیز همچون احمد بهادری اعلام کردند که می خواهند جدا شوند و به تیم مهدی پاشازاده رفتند. ما سعی کردیم ساختار کادر فنی را اصلاح کنیم تا با مربی جدید هماهنگ باشند. الکس مربی بدنساز خارجی تیم نیز به خواسته دلگرم جذب شده بود. او معتقد بود که الکس می تواند به تیم کمک کند ولی بعد از اینکه دلگرم از تیم جدا شد مهابادی الکس را نخواست.

آنجفی باب یان اینکه بنده هیچوقت قول صعود به لیگ برتر را نداده ام گفت: براساس برنامه‌ای که دهشمند به باشگاه داده بود قرار بر حفظ تیم در لیگ دسته اول گذاشته شده بود و بعد از خروج او از باشگاه همه مدعی شدند که تیم باید به لیگ برتر می رفت که بنده کاملا مخالفم. این تیم نباید به لیگ برتر می رفت چون هیچگونه ساختار باشگاهی، سازمانی و بودجه ای در این زمینه نداشتیم.

برای حضوری پر قدرت در فصل جدید زمان را از دست نخواهیم داد

وی افزود: بنده نمی دانم وضعیت ثبات مدیریتی در باشگاه و کارخانه آلومینیوم چگونه است، اما دو برنامه سه ساله و یکساله داده ام که هدف برنامه یکساله حفظ تیم بوده است و در برنامه سه ساله صعود تیم به لیگ برتر هدفگذاری شده است. همچنین یک برنامه بلند مدت ۱۰ ساله که در آن تشکیلات آکادمی و ساختار حرفه ای و اسپانسرینگ و … تعریف شده نیز تدوین شده است.

وی اظهار کرد: صعود تیم ایرالکو از لیگ دو به لیگ یک کار ارزشمندی بوده و قابل تقدیر است که نمی توان آن را زیر سوال برد، اما ایرادی که به شکل کار می توان گرفت این است که اگر مشکلات باقی مانده از آن فصل را نداشتیم راحت تر می توانستیم نتیجه بگیریم. بر اساس سند مالی برای تیم لیگ دو چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و دو میلیارد تومان نیز بدهی از آن زمان باقی مانده است. این رقم به استثنای مشکلات دیگری است که به صورت توافقی حل کرده ایم و از قیمت امتیاز یک تیم لیگ یکی بالاتر است.

وی افزود: امسال نیز حدود چهار و نیم میلیارد تومان هزینه قراردادهایی است که در ابتدای فصل بسته شده و باقی نیز هزینه‌های جانبی یوده است. زمانی که بنده به باشگاه آمدم حدود ۱٫۸ میلیارد پیش بینی بودجه ارائه دادیم که به کمک آقای نادر مقدسی آن را تدوین کردیم تا در پایان فصل بتوانیم تیم را اداره کنیم ولی مسئله آزاردهنده برای ما بدهی های سنگینی است که بابت فروشگاه ها و … در باشگاه ایجاد شده است.

وی در ارتباط با حضور افراد سیاسی در باشگاه تصریح کرد: با توجه به سیاست های جدید مدیریتی شرکت یک سری افراد وارد باشگاه شدند که بنده تعدادی از آنها را حذف کردم، هرچند که بسیار محترم بودند، اما به درد باشگاه نمی خوردند.

تصویب بودجه ۸ میلیاردی برای فصل بعد صحت ندارد

وی همچنین در ارتباط با مصوبه ۸ میلیاردی فصل جدید که در رسانه ها منتشر شده است، اظهار کر: مصوبه ای مبنی بر ۸ میلیارد نداریم. بنده در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرده بودم که می توانیم با ۸ میلیارد یک تیم مدعی لیگ برتری داشته باشیم.

وی تفاوت تیم آلومینیوم با ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان را که لیگ برتری شده اند هزینه دو میلیاردی این تیم ها در نیم فصل عنوان کرد و درگیری خود را مبالغ پرداخت نشده بر اساس قرار دادهای بازیکنان دانست.

آنجفی در ارتباط با تماس با بازیکنان در شب قبل از بازی با ایرانجوان بوشهر که گفته شده در این تماس ها عنوان شده است که تیم “خونه به خونه” خواهان شماست، با صراحت اعلام کرد: این کار آقای امین پناهی بوده است و این ادعا را ثابت خواهم کرد.

آنجفی گفت: تیم را در بستر بدی تحویل گرفتم، در آن زمان حواشی تیم بسیار زیاد شده بود و هیچ چیز هماهنگ نبود. بنده به خودم کارنامه قبولی می دهم چون با تمام مشکلات، حاشیه ها و نداشتن بودجه توانستیم مدیریت کنیم. واقعیت اینجاست که هیچ چیز سر جای خودش نیست و نبوده است. در تمام این سال ها ما تمام سعی و تلاش خودمان را کرده ایم تا این ساختار شکل بگیرد.

آنجفی در ارتباط با کمیته فنی افزود: بعد از مصوب شدن در کمیته فنی صفر شاه محمدی به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه و محمد خوشکنار به عنوان مدیر اجرایی تیم های پایه انتخاب شد ولی بعد از گذشت زمان متوجه شدیم این پست ها اجرایی نبوده اند و جایگاه ها را حذف کردیم.

آنجفی افزود: برنامه و بودجه ای را با کمک هیئت مدیره تصویب کرده ایم و اخیرا تاییده ای گرفته ایم که تا تیرماه بدهی های باشگاه را با تعامل دو طرف پرداخت کنیم. در فصل جدید نیز سعی داریم که زمان را از دست ندهیم و با هیچ بازیکنی از طریق واسطه و دلال‌ ها صحبت نکنیم. ما می دانیم چه بازیکنانی را به خدمت بگیریم و در این زمینه لیستی تهیه کرده ایم.

وی با بیان اینکه لیست بازیکنان با نظر مهابادی آماده شده است افزود: جلسه ای هم با مهابادی و کمیته فنی داشتیم و نظر جمع بر این بود که کار را با هماهنگی یکدیگر ادامه دهیم، اما هر دو طرف شرایطی دارند که باید بررسی شود.

وی افزود: کمیته فنی به هیچ وجه فرمالیته نیست، ما از آنها کمک می گیریم و حتی افرادی که بیرون از کمیته فنی نیز هستند می توانند بیایند و به ما کمک کنند.

آنجفی در ارتباط با هیئت مدیره باشگاه گفت: ابلاغ اعضای هیئت مدیره به دست بنده نرسیده است و در دایره اختیارات من هم نیست، این کار را باید هیئت مدیر کارخانه و آقای پورعطار انجام بدهند. ترکیب اعضای هیئت مدیره مصوب شده و ابلاغ های آنها نیز در تهران زده شده است، بعد از ابلاغ از طریق باشگاه به بنده اطلاع رسانی خواهد شد.

ماندن آنجفی بعنوان مدیر عامل خیانت به فوتبال اراک است

به گزارش ایسنا، امین پناهی نیز در این نشست گفت: سال هاست که فوتبال اراک در شرایط بدی قرار گرفته است و اهالی فوتبال نیز همیشه سکوت معناداری داشته و هیچگاه منصفانه ورود نکرده اند. در خصوص سرنوشت شهرداری جدا از اینکه مقصر مدیران بودند، سکوت اهالی ورزش خصوصا مربیان و پیشکسوتان بسیار عجیب بود هیچ وقت ندیده ایم که بیایند صادقانه مشکلات را کارشناسی کنند و این سکوت من را زجر می دهد.

وی در ارتباط با فصل گذشته اظهار کرد: ورود مجید آنجفی به عنوان مدیرعامل بزرگترین اشتباه خودش و مجموعه بود. تیم در شرایط بسیار عالی در حال مدیریت شدن بود و در رتبه چهارم قرار داشت. شرایط تیم استثنایی بود و هر کارشناس با انصافی می توانست به راحتی قضاوت کند که تیم لیگ برتری می شود چون در گذشته سابقه صعود داشت و تیمی که در حال کار کردن بود تیم توانمندی بود که به کارش عشق می‌ ورزید. این تیم براساس راهکارها و ایده هایی که داشت می توانست به سر منزل مقصود برسد.

پناهی در ارتباط با عملکرد مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک اظهار کرد: بعد از ورود آنجفی به باشگاه دائما شاهد مصاحبه های وی بودیم که اعلام می کرد افتخار کسب مقام چهارمی متعلق به پور عطار است و این مسئله واقعا ناجوانمردانه بود، چون برای کسب این مقام چهارمی کار بسیاری انجام شده بود.

مربی سابق تیم آلومینیوم در ارتباط با نیم فصل گذشته اعلام کرد: تیم نیم فصل فاجعه آمیزی را پشت سر گذاشت. چهار بازیکن خوب از آن جدا شده و بازیکنان ضعیفی همچون پرویز کریمی که در لیگ برتر در یک نیم فصل نزدیک ۳۰ گل را دریافت کرده است به تیم اضافه شدند. همچنین عزل و نصب ۹ مربی در نیم فصل و هزینه ۵۰ میلیون تومانی برای الکس مربی خارجی که تنها ۲۰ روز کار کرده است اقداماتی بوده است که جایی برای دفاع باقی نمی گذارد.

پناهی در ارتباط با هزینه های باشگاه اعلام کرد: چهار میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان هزینه باشگاه در لیگ دو بوده است که سند مکتوب آن در کارخانه موجود است، از این رقم سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را دریافت کرده ایم و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بدهی باشگاه بوده است. همچنین ۸۰۰ میلیون تومان پاداش بازیکنان بابت صعود بوده است. با تمام این هزینه ها تیم والیبال قهرمان شده است و تیم های پایه نیز در آن دیده شده بود که در مسابقات حضور داشته اند، همچنین ورزش های هوایی نیز جزو این مبلغ بوده است. از همه مهمتر هزینه های راه اندازی باشگاه و خرید لوازم بدنسازی و تجهیزات خوابگاه و … نیز بر دوش باشگاه بوده است، در نتیجه آقای دهشمند حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تیم لیگ دو بودجه داشته است.

وی افزود: در سال گذشته تیم با ۵۵ تا ۶۰ درصد دریافتی بازیکنان صعود کرد، اما باید پرسید تیم این فصل با چند درصد پرداختی در چه رتبه ای قرار گرفته است؟

پناهی در ارتباط با صحبت حضور نداشتن دلگرم در کادر فنی اعلام کرد: چون دلگرم مدیرعامل را دور زد و رفت در کنار آقای پورعطار جلسه برگزار کرد، دیگر صلاحیت خود را از دست داد. در این شرایط دیگر بازیکنان حرف او را نمی خواندند. تنها سلب اختیاری که در آنزمان از دهشمند شد در خصوص پرداخت پاداش ها بود که قرار شد طبق نظر دلگرم انجام شود، جز این مورد تمامی امور مدیریتی توسط دهشمند انجام می شده است.

وی در ارتباط با صعود به لیگ برتر گفت: ما ساختار ایجاد کرده و آینده نگری کرده بودیم. پیش بینی ما بر این بود که تیم صعود می کند و تیمی را بستیم که بتواند به لیگ برتر برسد. بستن این بازیکنان کار بسیار سنگینی بود. هیئت مدیره اعلام کرده بود که بهترین تیم را ببندید، ما حمایت خواهیم کرد.

پناهی ادامه داد: سرمربی به هیچ عنوان جز در مستطیل سبز، اختیار تام ندارد و باقی کارها با همکاری و تعامل مدیرعامل و کمیته فنی انجام می شود.

وی در ارتباط با خروج بهادری از تیم اظهار کرد: احمد بهادری را که از مربیان با آتیه اراکی است منزوی و سرخورده کرده بودید، در غیر این صورت مگر می شود لیگ یک را رها کرد و به لیگ دو رفت؟

امین پناهی گفت: ماندن آنجفی خیانت به فوتبال اراک است و دلیل آن را در ۱۲ صفحه مکتوب کرده ام که می توانم در اختیار همگان قرار دهم. می توان از دلایل آن به فوتبالی نبودن و از جنس فوتبال نبودن او و عدم برخورداری از توانایی مدیریتی اشاره کرد.

امین پناهی در آخر گفت: آنجفی باید به مرور زمان و از قائم مقامی شروع می کرد و بعد به سمت مدیر عاملی می رسید نه اینکه بدون هیچگونه سابقه مدیریت ورزشی مدیرعامل باشگاه می شد.

با مهابادی می توانیم لیگ برتری شویم/ حضور حاج رضایی در باشگاه اشتباه بود

به گزارش ایسنا، علی رشیدی کارشناس فوتبال نیز در این میزگرد در ارتباط با فصل گذشته گفت: با توجه به تغییراتی که در باشگاه از نظر کادر مدیریتی و فنی داشتیم تنها می توانستیم بالاتر از یک تیم آن هم نساجی مازندران قرار بگیریم و از باقی تیم ها سطح پایین تری داشتیم.

رشیدی در خصوص دلایل پیشرفت نکردن فوتبال استان گفت: همیشه انتقادات زیاد است اما پیشنهادی ارائه نمی‌شود، از سویی متاسفانه افراد وقتی روی سکو می نشینند و در تیمی که در حال بازی کردن است سمتی ندارند، امیدوارند که این تیم نتیجه نگیرد.

وی با بیان اینکه هیچکدام از کارخانجات تیم داری نمی ‌کنند افزود: تا زمانی که فکرمان را تغییر ندهیم نه تنها نمی توانیم به لیگ برتر صعود کنیم بلکه لیگ دو و سه را هم از دست می دهیم.

عضو کمیته فنی تیم آلومینیوم ادامه داد: کادر مربیانی که برای اول فصل در تیم انتخاب شده اند حتی نمی توانند لیگ استان صعود کنند.

رشیدی در ارتباط با مشکلات گفت: تغییر و تحوالات زیادی داشتیم و براساس قراردادی که با دلگرم بستیم همه می دانستیم که قرار بر ماندن دلگرم به مدت طولانی نیست چون سابقه ای نداشته است. صعود به لیگ برتر کار بسیار بزرگ و مهمی است و یک آدم مهم می خواهد. دلگرم مربی بزرگی نبود، اما با توجه به توانی که داریم از نظر بودجه به نظرم آقای مهابادی می تواند تیم را به لیگ برتر ببرد. باید دید آلومینیوم برای فصل آینده چقدر هزینه خواهد کرد و آیا تیم برای صعود بسته خواهد شد یا تنها ماندن در لیگ هدف است؟ برنامه را باید براساس بودجه چید.

رشیدی در ارتباط با بازیکنان نیز افزود: از بیست و هشت بازیکن این فصل بنظرم باید تنها هشت بازیکن در تیم بماند البته اگر بنا بر صعود تیم باشد.

رشیدی اظهار کرد: انتقاداتی که به آنجفی وارد است دیر برگزار شدن جلسه کمیته فنی و آمدن امیر حاج رضایی است که باید فکری به حال آن کرد.

به نظرات ما در کمیته فنی توجه کافی نمی‌ شد/مدیران کارخانه توقع مردم را بالا بردند

به گزارش ایسنا، در ادامه فریدون ربیعی کارشناس فوتبال نیز اظهار کرد: باشگاه آلومینیوم در حال حاضر از حالت تعلق صرف به کارخانه آلومینیوم خارج شده و به مطالبه مردمی تبدیل شده است. مردم انتظار دارند که این تیم نتیجه بگیرد. وعده هایی در رابطه با لیگ برتری شدن تیم سطح توقع مردم را بالا برده است و این موضوع از مدیران ارشد کارخانه آغاز شد در صورتی که ما شرایط لیگ برتری شدن را نداریم.

وی ادامه داد: زمانی که دلگرم به باشگاه اضافه و به مردم و مربیان استان معرفی شد، تعدادی از افراد حاضر در باشگاه اعلام کردند که دلگرم مهمان سه هفته ما خواهد بود و این قضیه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه فردی که برای کمک آمده است هروقت احساس کرد که نمی تواند باید برود، بیان کرد: کمیته تعریف خاصی دارد و این در حالی است که آقای آنجفی خود را درگیر بیانیه دادن ها کرده و از بحث کمیته فنی خارج شده است. کمیته فنی با یک دیدگاه خوب تشکیل شد و جلسات به خوبی پیش می رفت اما دلگرم در هفت یا هشت جلسه کمیته فنی تنها یک جلسه حضور پیدا کرد که در آن جلسه هم به نظرات اعضای کمیته فنی توجه زیادی نکردند چرا که ورود و خروج بازیکنان اصلا با نظر کمیته فنی نبوده است. بنده با آمدن بازیکنانی چون پرویز کریمی شدیدا مخالف بودم چون با این کار بازیکنانی مثل مصطفی میرزایی را سوزاندیم.

وی اظهار کرد: تیم ما هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی مشکل داشت. در این شرایط در شب بازی با تیم ایرانجوان بوشهر به بازیکن ما زنگ زدند که تیم خونه به خونه شما را می خواهد.

وی در ارتباط با جذب مربی در میانه فصل نیز اعلام کرد: تغییر مربی در میانه فصل کار بسیار سختی است و در آن برهه زمانی با توجه به گزینه های موجود مهابادی بهترین گزینه بوده است.

ربیعی در ارتباط با حاج رضایی گفت: آوردن آقای حاج رضایی کار اشتباهی بوده است و اینجاست که دور ریز سرمایه اتفاق می افتد. ما می توانستیم یکی از داوران قدیمی را به تیم اضافه کنیم تا بتواند به باشگاه کمک کند .

وی در ارتباط با تیم های پایه نیز اعلام کرد: در حال حاضر بنده به عنوان سر استعدادیاب استان انتخاب شده ام و در تمام استعدادیابی های تیم ملی از من دعوت می شود و به ریز قضایا آگاهم، ایجاد آکادمی شاخصه های خودش را دارد. در حال حاضر ما هنوز تیم هستیم و باشگاه نیستیم. ما باید بخشی از بودجه را به تیم های پایه اختصاص دهیم.

وی بیان کرد: در جلسات کمیته فنی با بررسی های فراوان آقای شاه محمدی را بواسطه سن و تجربه کاری به عنوان مدیر تیم های پایه معرفی کردیم و در آن جلسه این موضوع مصوب شد ولی در جلسه بعد دیدم که آقای خوشکنار به عنوان مدیر تیم های پایه معرفی شدند و بعد از آن که دیدیم توجهی به صحبت های ما در کمیته فنی نمی شود بنده استعفا دادم چرا که ما داریم نسلی را بواسطه سپردن یک جایگاه به آدم کار نابلد می سوزانیم.

با توجه به اینکه علیرضا دهشمند چندین ماه مدیریت باشگاه را بر عهده داشته است، همچنین بدلیل اینکه در میزگرد بررسی عملکرد باشگاه آلومینیوم صحبت هایی در خصوص وی مطرح شد، برای رعایت اصل عدالت، ایسنا این حق را برای وی قائل است که در صورت نیاز نقطه نظرات خود را در حضور کارشناسان در خصوص صحبت های مطرح شده اعلام کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.