منصوری: وزارت اطلاعات شریان حیاتی استقرار امنیت و آسایش عمومی در جامعه است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و آسایش عمومی حاکم بر جامعه ثمره جانفشانی و تلاش سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در وزارت اطلاعات است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمد رضا منصوری روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: تثبیت رونق و ثبات جامعه در گروی استقرار امنیت پایدار است و این نیاز عمومی جامعه با خدمت و مجاهدت تلاشگران سنگر وزارت اطلاعات میسر می شود.
وی ادامه داد: بنا به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) امنیت، اشتغال، و بهداشت سه مولفه مهم هر جامعه است که باید به آن توجه شود و درواقع تاثیرگذاری مثبت مولفه امنیت با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل می شود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس دهم ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل قرار گیری در مجاورت بسیاری از کشورهای دارای حواشی، اقتدار و امنیت خود را از دست نداده و این توفیق ارزشمند در سایه حضور و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) و فعالیت های مجدانه وزارت اطلاعات به دست آمده است.
منصوری عنوان کرد: امروز مقوله امنیت در کشور ما نه تنها به عنوان یک توفیق بلکه ابزاری قدرتمند برای مقابله با توطئه افکنی ها و دسیسه های شوم دشمنان تبدیل شده و مجاهدان سنگر وزارت اطلاعات با اشراف کامل تحولات ایران و منطقه را با تیزبینی و ظرافت رصد می کنند.
وی تصریح کرد: وزارت اطلاعات با کارنامه درخشان خود درعرصه های مختلف ثابت کرده است که همیشه و همه جا از منافع نظام و انقلاب پاسداری و با تقدیم شهدایی در راه برقراری امنیت و آسایش کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش، شهامت و شجاعت سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل ماهیت خاص همواره از رصد عمومی به دور بوده و در واقع اگر در یک جمله بتوان فعالیت ها و خدمات آنان را توصیف کرد باید گفت آرامش و امنیت پایدار کشور با مجاهدت آنان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.