رضایی: امینت کامل نظام جمهوری اسلامی مرهون تلاش مجاهدان خاموش است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: امینت کاملی که در نظام جمهوری اسلامی برقرار است به دلیل تلاش ،ایثار و فداکاری مجاهدان خاموش است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمد ابراهیم رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سربازان گمنام امام زمان ( عج ) با هوشیاری و بیداری همه رفتارها و نقشه های دشمنان را رصد می کنند و با اشراف کامل اجازه هیچ گونه رفتار غیر امنیتی را به دشمن نمی دهند.
وی ادامه داد: این سربازان بدون هیچ گونه اهداف مادی مانند یک عقاب تیز بین در آسمان ایران اسلامی با اقتدار کامل دشمنان را رصد می کند و باعث عزت کشور در عرصه بین المللی می شوند.
وی اظهارکرد: اکنون دشمنان قسم خورده نظام به ویژه استکبار به خوبی می دانند در هیچ نقطه‌ای از چشمان بیدار و هوشیار سربازان گمنام امام زمان (عج) پنهان نیستند و آرامش و فرصت دسیسه از آنها گرفته شده است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجاهدان خاموش به گونه ای عمل کرده اند که سیستم اطلاعات ایران در بین کشورهای منطقه به عنوان الگو مطرح است.
رضایی افزود: بسیاری از موفقیت‌های کشور در زمینه امنیتی نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه سربازان گمنام امام زمان ( عج) است.
وی گفت: ولایت پذیری و ولایت مداری ویژگی مهم مجاهدان خاموش است و آنان در هر مقطعی از تاریخ انقلاب و در هر شرایطی این دو ویژگی را از دست نمی دهند.
رضایی افزود: اگر چه بسیاری از زحمات و تلاشهای این مجاهدان خاموش ، به اطلاع مردم نمی رسد اما نظام جمهوری اسلامی در سایه ایثار آنان در امنیت کامل بسر می برد و این امر موجب شده تا ملت به یکایک این عزیزان افتخار کرده و قدردادن زحمات آنان باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.