اختصاص ۴۵۰ اتوبوس برای اعزام زائرین استان مرکزی به مرقد امام خمینی (ره)

معاون فرهنگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در ایام سالگرد ارتحال امام راحل ۴۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائرین استان به مرقد امام خمینی (ره) به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، مجید مهرجو ظهر دیروز در نشست اعضای کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار داشت: در ایام سالگرد ارتحال امام (ره) ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به منظور اعزام زائران استان به مرقد مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به کار گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته امسال ۲۰ هزار نفر از این استان به مرقد مطهر امام راحل و یک هزار نفر به بیت قدیمی ایشان در شهرستان خمین اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امام راحل یک شخصیت بین‌المللی و بزرگ‌ترین شخصیت قرن معاصر هستند و مراسم ارتحال ایشان باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

مهرجو بر لزوم همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های سالگرد ارتحال امام تاکید کرد و اظهار داشت: امسال شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در سالگرد ارتحال امام در ۵۰ نقطه از استان خواهیم بود.

در این نشست از پوستر اختتامیه همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی با موضوع اقتصاد مقاومتی در سیره عملی امام رضا (ع) و پوستر جشنواره قرآن کریم توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی رونمایی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.