آصفری: امنیت پایدار کشور حاصل اعتقاد عملی سربازان گمنام امام زمان(عج) است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه اعتقادی و باور دینی عمیق موجود در بین سربازان گمنام امام زمان(عج) موجب شده است تا امنیت بی‌بدیل و پایداری در کشور رقم بخورد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: اعتقاد و باور دینی موجود در بین سربازان گمنام امام زمان (عج) در واقع اعتقاد عملی به دین مبین اسلام و اعتقاد به نظام اسلامی و مردم است. چنین نگاهی مبتنی بر اعتقادات دینی در بین مجموعه‌های این چنینی سایر کشورها وجود ندارد.

وی بیان کرد: در سایه برخورداری از این باور دینی عمیق و اعتقاد عملی است که سربازان گمنام امام زمان(عج) با اقتدار و عزت اقدام به نشاندن هواپیمای حامل ریگی می‌کنند یا با عناصر جاسوسی برخورد کرده و آنها را دستگیر می‌کنند یا عوامل بمب‌گذاری در حرم رضوی دستگیر می‌شوند.

وی توانمندی بالا و هوشمندی بی‌نظیر سربازان گمنام امام زمان(عج) را از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد مجموعه وزارت اطلاعات در کنار نگاه اعتقادی آنان برشمرد و تصریح کرد: اگر امروز در ایران اسلامی شاهد برقراری امنیت پایدار هستیم که بسیاری از کشورهای دنیا حسرت آن را دارند، در سایه عملکرد قابل تحسین این عزیزان است که نظیر آن در دنیا وجود ندارد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار لازمه برقراری توسعه پایدار است، افزود: اگر برای کشور تهدیدی پیش نیاید در آن موقع است که باید به دنبال تحقق اهداف توسعه‌ای بود.

وی با اشاره به فعالیت جریانات تکفیری و تروریستی در منطقه که با حمایت صهیونیست‌ها و سران سلطه شکل می‌گیرد، افزود: تمامی جریانات تروریستی برنامه نفوذ در کشور ایران را در سر می‌پرورانند اما در سایه تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است که این قبیل گروه‌های معاند انقلاب و اسلام اجازه نفوذ به کشور پیدا نمی‌کنند.

به گفته آصفری نگاه هوشیارانه نیروهای امنیتی کشورمان ترسی بر دل گروه‌های تروریستی افکنده است که هیچگاه اجازه نفوذ به داخل کشور پیدا نکرده و نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: امروز چتر امنیتی که به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) در نظام اسلامی گسترده شده حاصل اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی نیروهای وزارت اطلاعات است که بر هیچ کسی پوشیده نیست و به مدد نیروهای مخلص و با ایمان این مجموعه مرزهای کشورمان کیلومترها خارج از محدوده جغرافیایی تعریف شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت خاطرنشان کرد: عملکرد وزارت اطلاعات در حوزه امنیت داخلی که متاثر از مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) است نشان داده است که نیروهای این مجموعه همواره یک گام جلوتر از معاندان هستند و با رصد دقیق تحرکات داخلی توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

نیمه شعبان مصادف با سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.