افزایش تعامل رسانه‌ها با پلیس در استان مرکزی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: رسانه یکی از ابزار قدرتمند است که می‌توان با بهره‌مندی از آن و تعامل با نیروهای پلیس امنیت را به بهترین شکل در جامعه برقرار کند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ مهدی حسنی در کمیسیون اطلاع‌رسانی پلیس استان مرکزی با اشاره به اولویت‌های مهم پلیس اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت پلیس توجه به برنامه‌هایی است که بتواند امنیت را به بهترین شکل در جامعه تثبیت کرده و آن را تداوم بخشد و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های خود بهره می‌گیرد.

وی افزود: جامعه مردم نیاز دارند که نیروهای پلیس با تشخیص نیازهای جامعه پیشگیری به موقع از جرایم و انواع بزهکاری را داشته و در این راستا بتواند از سرمایه‌های اجتماعی استفاده موثر و مفیدی داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: بی‌شک تغییرات اجتماعی جدید سبب پیدایش پدیده‌های اجتماعی نو می‌شود و پلیس ارتقاء امنیت در تمامی سطوح زندگی شهروندی را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ حسنی‌ با اشاره به اعتماد عمومی جامعه گفت: اعتماد جامعه و خانواده‌ها از مهم‌ترین و اساسی‌ترین سرمایه‌های اجتماعی برای نیروهای پلیس است که با افزایش برنامه‌ریزی‌های صحیح در این مسیر می‌توان سبب افزایش موفقیت شد.

وی ادامه داد: اصول پیشگیری در اقدامات پلیسی، تقدم امنیت نرم‌افزاری و اقتدار اطلاعاتی، جامعه محوری و جامعه‌نگری، هماهنگی نظام‌مند و فرابخشی‌، اصل پویایی و انعطاف‌پذیری، دقت، صحت عمل و سرعت در اجرای مأموریت، توسعه مشارکت و نظارت همگانی از مهمترین مولفه‌هایی است که لازم است مسئولان و کارکنان انتظامی استان در تعامل با رسانه ها بدان توجه ویژه داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: نیروهای پلیس سعی دارند که با برنامه‌های مختلف و طرح‌های عملیاتی امنیت را به بهترین شکل ممکن و فراگیر در سطح جامعه منتشر کرده و حافظ کیان کشور باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.