معرفی دو شرکت دانش بنیان پیام‌نور استان مرکزی در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه

دو شرکت دانش بنیان محیط پالایش آریا و رویان نهال محلات در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه پیام نور معرفی شدند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، رییس دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی- گفت: نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه پیام نور در راستای شعار دانشگاه پیام‌نور مبنی بر ارتقای کیفیت، ماموریت گرایی و کارآفرینی و با هدف ارائه آثار علمی، پژوهشی، فرهنگی، و اختراعات ۳۱ مرکز استانی دانشگاه پیام نور و تعامل دانشجویان مخترع و مبتکر به صورت دائمی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور دایر شده است.

دکتر هادی غفاری افزود: دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی نیز با معرفی دو شرکت دانش بنیان محیط پالایش آریا و رویال نهال محلات، معرفی اختراع تایمر دارونما، کیت تشخیص مقاومت به باکتری سل و مجله علمی پژوهشی رشد و توسعه اقتصادی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی اظهار کرد: همچنین ربات‌های امدادگر، نظامی، تانک گشتساب، پرنده کوادروتور، مین‌یاب، ربات آموزش زبان به سه زبان زنده دنیا به صورت کامل، کاپ‌های قهرمانی و دستاوردهای فرهنگی و کتب چاپ شده اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی نیز در این نمایشگاه معرفی و ارائه شد.

در این نمایشگاه جدیدترین محصولات کشاورزی، مهندسی صنعتی، پزشکی، ربات‌ها و دیگر اختراعات دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه پیام‌نور معرفی شد

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.