برگزیدگان پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان

مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران «نشان خواجه نصیرالدین طوسی» با معرفی سه تیم‌ راه یافته به مرحله منطقه‌ای به کار خود پایان داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری شبستان از اراک، تیم نواندیشان اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی اراک، تیم فارابی از دانشگاه دولتی اراک و تیم شهید دیالمه از دانشگاه تفرش به ترتیب مقام اول تا سوم را در این رقابت‌ها کسب کردند.

تیم‌های افق از دانشگاه آزاد اراک و تیم سخنوران بی‌باک از دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر از لحاظ محتوایی، توانمندی و اخلاق‌مداری تقدیر شدند.

پنجمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی در سطح کشوری و دومین دوره در سطح استانی با رقابتی پرشور و تنگاتنگ بین دانشجویان سراسر استان برگزار شد.

گروه‌های شرکت کننده از دانشگاه‌های مختلف در فضایی دوستانه و در عین حال رقابتی نفس‌گیر حضور به هم رساندند و در نهایت سه تیم برتر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند؛ مسابقات ملی مناظره دانشجویی اقدام جدیدی است که توسط جهاد دانشگاهی در سطح کشور برگزار می‌شود.

در این مرحله از مسابقات در مجموع ۴۴ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مرحله منطقه ای پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی مهرماه سال جاری و مرحله کشوری آن آذرماه امسال برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.