اعطاء تسهیلات به ۲۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، اسماعیل جمیاری در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان در سال ۹۴ اظهار داشت: در سال ۹۴ تعداد ۲۰۹ زندانی جرائم غیرعمد با ترکیب ۱۹۷ نفر زندانی مرد و ۱۲ نفر زندانی زن با مجموع بدهی ۱۲ میلیارد ریال با حمایت و پشتیبانی خیران و نیکوکاران استان آزاد شده‌اند.

وی افزود: همچنین در آزادسازی این تعداد زندانی از ظرفیت بانک‌های عامل و صندوق‌های بیمه و تامین خسارت‌های بدنی و مساعدت ستاد دیه کشور نیز استفاده شده است و با فعالیت کمیته صلح و سازش مستقر در ستاد دیه نیمی از مبلغ بدهی ۲۰۹ زندانی تخفیف و مابقی در حق شکات واریز شده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی تصریح کرد: درحال حاضر تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌های تابع استان ۲۰۹ نفر که شامل ۲۰۶ مرد و ۳ زن است و مجموع بدهی این تعداد زندانی ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

جمیاری با اشاره به افزایش آمار زندانیان جرائم غیرعمد در استان مرکزی گفت: در فروردین‌ماه امسال تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان ۱۵۳ نفر بوده که متاسفانه این آمار در اردیبهشت ماه به ۲۰۹ نفر افزایش یافته و این آمار نشان از افزایش ۳۶ درصدی زندانیان جرائم غیرعمد در استان است.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده و جلسات برگزار شده با مسئولان مربوطه، با اعطاء تسهیلات در قالب کمک‌های ویژه و معرفی به بانک‌های عامل تعداد ۲۴ نفر از زندانیان واجدالشرایط موافقت شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.