آبگرفتگی ۶ واحد مسکونی در شهرک نبئی و ریختن یک دیوار در منطقه فوتبال اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، عباسعلی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد بارش باران در اکثر شهرهای استان بودیم، که این بارش‌ها خسارت‌های جزیی در پی داشت.

وی تصریح کرد: بارندگی‌‌های دو روز گذشته موجب آبگرفتگی شش واحد مسکونی در شهرک نبئی، فرو ریختن یک دیوار در منطقه فوتبال اراک، زیر آب رفتن یک مزرعه و یک گلخانه در منطقه چقا، آبگرفتگی و تخریب برخی خانه‌های قدیمی در روستاهای خنداب و منطقه سنجان اراک، سرریز سد خاکی مودر در محدوده شهرستان اراک و به دنبال آن مسدود شدن راه روستایی مرزیجران و سرریز برخی بندهای خاکی در استان شد که برآورد میزان خسارت‌های وارد شده در حال انجام است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری مرکزی با اشاره به اینکه خسارت ناشی از بارش باران توسط دستگاه‌های مربوط در حال بررسی است، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه می‌توان گفت خسارت‌ها سنگین نیست و تا اعلام نظر نهایی نمی‌توان به صورت دقیق میزان خسارت‌ها را اعلام کرد.

نظیری ادامه داد: یکی از دغدغه‌هایی که وجود داشت امکان شکستن سد روستای قلعه‌چی شازند بود که خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و اقدام به موقع مسئولان از بروز این حادثه جلوگیری شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.