برگزاری آزمون ورودی حوزه‌ علمیه استان مرکزی در سال تحصیلی جدید

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام احمد غلامیان، معاون آموزشی‌ و پژوهشی حوزه‌های علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی به حوزه‌ علمیه استان مرکزی در سال تحصیلی جدید آغاز شد، گفت: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه روز جمعه ۲۷ فرودین در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد.

معاون آموزشی حوزه‌ علمیه استان مرکزی با اشاره به این که این آزمون به صورت یک مرحله‌ای و در ۴ مقطع سیکل، پایه هشتم، دیپلم و کاردانی،کارشناسی و دانشگاهی برگزار شده است، اظهار داشت: کسانی که بتوانند نمره قابل قبولی در این آزمون ورودی کسب کنند، پس از شرکت در مصاحبه به تحصیل در حوزه‌های علمیه استان مرکزی مشغول می‌شوند.

حوزه‌های علمیه، پایگاه های ترویج و گسترش اسلام

حجت‌الاسلام غلامیان در ادامه خاطر نشان کرد: طلاب در حوزه های علمیه باید در هر زمان دغدغه خدمت به جامعه را داشته باشند و در راستای رفع مشکلات برنامه ریزی و گام بردارند.

معاون آموزشی حوزه‌ علمیه استان مرکزی با بیان این که حوزه‌های علمیه پایگاه های ترویج و گسترش اسلام و مکتب اهل بیت(ع) هستند، خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه در ایران اسلامی باید خانه تربیت حافظان قرآن کریم باشد.

طلاب در عرصه‌های مختلف قرآنی فعالیت کنند

حجت‌الاسلام غلامیان افزود: طلاب باید در حوزه های علمیه باید در عرصه‌های مختلف قرآنی فعالیت کنند و مسؤولان نیز فعالیت های قرآنی در حوزه را یک ضرورت مهم بدانند.

معاون آموزشی حوزه‌ علمیه استان مرکزی با بیان این که حوزه های علمیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد وحدت و همدلی اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه در سراسر کشور باید معنویت را در سراسر جهان ترویج و انتقال دهند.

حوزه‌های علمیه نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند

حجت‌الاسلام غلامیان در ادامه با اشاره به اهمیت حوزه های علمیه، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه باید با برنامه ریزی های منسجم و پشتکار چالش‌های موجود در کشور را رفع کنند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

معاون آموزشی حوزه‌ علمیه استان مرکزی در ادامه با تأکید بر این که طلاب باید تلاش را سر لوحه امورات خود قرار دهند، اظهار کرد: طلاب جوان باید قدر جوانی خود را بدانند و با همت و تلاش از سرمایه جوانی به خوبی بهره مند شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.