سومین شکست پیاپی شهرداری برابر شیمیدر در سوپر لیگ بسکتبال

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – بازی سوم رده بندی سوپرلیگ بسکتبال کشور عصر امروز در سالن امام خمینی(ره) شهر اراک در حالی برگزار شد که اراکی ها در دو بازی اول خود مقابل شیمیدر بازنده بودند و این تیم تهرانی در صورت کسب پیروزی در این دیدار می توانست به مقام سوم دست پیدا کند.

در کوارتر اول این دیدار شیمیدر عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشت و توانست با حساب ۲۱ بر ۱۳ پیروز کوارتر شود، اما در کوارتر دوم شاگردان کسایی پور که حمایت هواداران را هم داشتند با انجام یک بازی کم نقص با حساب ۱۵ بر ۷ کوارتر دوم را به پایان رساندند.

در کوارتر سوم رقابت دو تیم بسیار نزدیک دنبال شد و هر دو شانه به شانه یکدیگر پیش رفتند ولی این کوارتر در نهایت با حساب ۱۶ بر ۱۵ به سود شیمیدر به پایان رسید.

در کوارتر آخر هم دو تیم همچنان پابه پای یکدیگر پیش رفتند و در پایان کوارتر، شیمیدر توانست با حساب ۲۳ بر۲۰ شهرداری شکست دهد و در نهایت با حساب ۶۷ بر ۶۳ پیروز این دیدار شود و با کسب سومین پیروزی خود مقام سوم سوپر لیگ بسکتبال را کسب کند.

از آن سو تیم شهرداری اراک با توجه به اولین حضورش در سوپر لیگ با قرار گرفتن در مقام چهارم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.