افزایش خودروهای کنترل نامحسوس در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگاری تسنیم از اراک، سرهنگ مهدی حسنی ظهر دیروز در نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان بااشاره به افزایش تعداد خودروهای نامحسوس در جاده‌ها اظهار داشت: اهمیت بحث آرامش وامنیت مسافران و گردشگران نوروزی باید تدابیری اتخاذ شود تا بتوانیم از ظرفیت حداکثری تمامی بخش‌ها استفاده کنیم و خدمات شایسته‌ای را به مسافران ارائه دهیم.

وی افزود: تیم‌های گشت کنترل نامحسوس، اطلاع‌رسانی رانندگان و آموزش همکاران فعال در پلیس راه نیز در راستای طرح نوروزی پلیس راه انجام شده است و در طرح نوروزی پلیس راه تیم‌های نامحسوس کنترل اتوبوس‌های برون شهری نیز فعال است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون اقداماتی از جمله آشکارسازی نقاط حادثه خیز، همکاری برای رفع نواقص خودروهای در راه مانده، همکاری با صدا و سیما و سایر رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر، تشکیل جلسه برای افزایش چشمگیر پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای وافزایش تیم‌های نظارتی بر تیم‌های گشتی در راستای طرح نوروزی پلیس راه انجام شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به مشکل نبود آمبولانس در محورهای مواصلاتی استان به منظور حمل مصدومین گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا بتوانیم این مشکل را نیز رفع کنیم که در این زمینه اختصاص آمبولانس به این بخش باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه امسال نیز همچون سالهای گذشته با تمام توان خود برای کنترل و نظارت بر رفت و آمد جاده ای اقدام می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان مرکزی بااشاره به رعایت قوانین ومقررات بیان داشت: ما انتظار داریم تمام مسافران نوروزی در جاده ها و شهرهای مختلف کشور مانند همیشه به منظور کاهش تلفات رانندگی و افزایش فرهنگ ترافیک با رعایت مقررات با ماموران مستقر در جاده ها و شهرها همکاری کنند.

سرهنگ حسنی عنوان کرد: رعایت سرعت مجاز و احترام به حقوق دیگران درحین رانندگی و رعایت تمام مقررات و توجه به علایم جاده ها و همکاری با ماموران مانع بروز حوادث رانندگی می‎شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی هماهنگی تعامل و هم افزایی بسیار خوبی بین تمامی دستگاه‌ها با نیروی انتظامی به ویژه پلیس راه وجود دارد و باید از این ظرفیت به منظور رفع مشکلات و نواقص استفاده شود.

سرهنگ حسنی عنوان کرد: در حوزه ترافیک نواقص و مشکلاتی را داریم که تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز باید مرتفع شود و مهمترین این مشکلات و نواقص اختصاص و استقرار جرثقیل سنگین در دو محور شریانی اراک-قم و بروجرد است.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد خودروهای کنترل نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان را دنبال می‌کنیم گفت: در بحث لجستیک و خودرو نیز با مشکل مواجه هستیم و باید دستگاه‌های دیگر به منظور تأمین خودرو ویژه کنترل نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان با پلیس راه همکاری داشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.