معرفی ۳نامزد برای انتخابات مجلس ائتلاف بزرگ اصولگرایان در حوزه انتخابیه اراک + اسامی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی با توجه به نزدیک شدن به دوران انتخابات و در راستای شورآفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات سلسه نشست‌های مطبوعاتی احزاب، ائتلاف‌ها و مجموعه‌های سیاسی در استان را در دستور کار قرار داده است.

ایجاد بستر برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های احزاب سیاسی از جمله برنامه‌های مطلوب انتخاباتی به شمار می‌رود که احزاب و جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار اصولگرا و اصلاح‌طلب بتوانند با شفافیت دیدگاهها و برنامه‌های خود را تبیین کنند.

در آستانه آغاز تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، شورای همگرایی نیروهای ارزشی و انقلابی استان مرکزی و اصولگرای استان مرکزی با جمع‌بندی‌های کلی، به وحدت و انسجام رسیده و در آستانه معرفی کلی جمع بندی فعالیت‌های چندماهه این تشکل و ائتلاف قرار دارد.

در این راستا و براساس برنامه‌ریزی انجام شده نشست مطبوعاتی “رضا عزیزآبادی” سخنگوی ائتلاف اصولگرایان و شورای هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی استان مرکزی با موضوع تبیین برنامه‌ها و دیدگاهها باحضور رسانه های استان مرکزی در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

مشروح گفت‌و‌گوی سخنگوی ائتلاف اصولگرایان و شورای هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی استان مرکزی در زیر می‌آید:

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان و شورای هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی استان مرکزی بااشاره به ضرورت دقت در عمل براساس قرب الهی در جریان اصولگرایی اظهار داشت: همه اقدامات در جریان اصولگرا باید رنگ خدا بدهد و حضرت حق از ما راضی باشد. که براساس همین تفکر انسان‌های مخلص زیادی در بین اصولگرایان قرار دارند که باید با این نگاه وارد عرصه شوند.

رضا عزیزآبادی افزود: اصولگرایان باید مصالح جمعی را بر منافع فردی مقدم بدانند و اگر جمع تصمیمی گرفت که مخالف نظر او بود آن تصمیم را بپذیرد چراکه ما می خواهیم مجلس اصولگرا و انقلابی تشکیل دهیم، تا مبادا مجلس ششمی دیگر تشکیل شود.

وی تصریح کرد: باید مجلسی تشکیل شود که دارای افراد حزب اللهی بوده و ولایتمدار باشند که در همین راستا تمام تلاش مجموعه جریان اصولگرایی آن است که مجلسی تشکیل شود که ولایتمدار و در خدمت مردم باشد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان و شورای هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی استان مرکزی به معیارهای تعیین و معرفی نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان استان  اشاره کرد و گفت:  افرادی مومن٬ انقلابی٬ متعهد که هدفشان خدمت گذاری، محرومیت زدایی و اشتغالزایی با توجه به اینکه یکی از معضلات استان بیکاری است، باشد به عنوان نامزد مورد حمایت  اصولگرایان استان معرفی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: به هر اندازه که مردم آگاهانه تر و با شناخت بیشتری نامزدها را انتخاب کنند شاهد برگزیده شدن نمایندگانی متحد و هماهنگ باهم هستیم.

۳گزینه اصولگرایان برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیهُ اراکُ خنداب و کمیجان

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان و شورای هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی استان مرکزی بااشاره به برنامه ریزی اصولگرایان برای معرفی گزینه های اصلح در انتخابات پیش‌رو گفت: در این مرحله از انتخابات که تکلیف کاندیدا مشخص شده، انتخابات وارد مرحله جدید شده است که فعالان سیاسی هم در جمع بندی خود به نتیجه خواهند رسید که در این راستا فعالیت‌های جبهه اصولگرایان که از شهریور ماه آغاز شده اکنون به یک جمع بندی خوب و وحدت منسجمی رسیده است.

وی بیان کرد: در هفته‌های گذشته در حوزه اراک کمیجان خنداب روی ۵ نفر به اجماع رسیده اند و رای برای ۳نفر از ۵ انجام گرفت که براساس نظر جمعی احزاب اصولگرای عضو این شورای اصولگرا و نیروهای ارزشی و انقلابی نتیجه گیری لازم انجام شد.

عزیزآبادی خاطرنشان کرد: در جلسات این شورا همه احزاب اصولگرا و فعالان سیاسی و اعضای شورای همگرایی استان از جمله علیپور و احزاب سیاسی اصولگرا نیز حضور داشتند و در این همگرایی مهم احزاب نقش به سزایی را دارند و با هم دلی و وحدت و انسجام کامل آیه انما المومنون اخوه را سر دادند.

وی به نتیجه جلسات شورای اصولگرایی و همگرایی نیروهای انقلابی و ارزشی استان مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: این شورا پس از جلسات مستمر و بحث و بررسی در مورد کاندیدا های حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و تلفیق نظرسنجی ها و رأی گیری از اعضای شورای همگرایی و نمایندگان احزاب و تشکل ها و همچنین فعالان سیاسی مرکز استان، ۳نفر از کاندیدا ها را به حضور مردم معرفی می‌کند.

عزیز آبادی افزود: بر اساس رأی گیری های ۳مرحله ای و رعایت نظر سنجی٬ها به ترتیب آراء، علی اکبر کریمی، محمدحسن آصفری و بشیر روشنی به‌عنوان کاندیداهای نیروهای ارزشی و اصولگرای استان برای حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب به حضور مردم شریف این حوزه انتخابیه معرفی می شوند.

تجمیع نظرات در دیگر حوزه های انتخابیه به زودی اعلام می‌شود

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان و شورای هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی استان مرکزی بااشاره به دلایل معرفی ۳نامزد گفت: علت معرفی ۳نفر به جای دو نفر رعایت جمیع جوانب و ملاحظات و شرایط حاکم بر مرکز استان بوده است.

عزیزآبادی افزود: اراک٬ خنداب و کمیجان دارای ۲نماینده در مجلس شورای اسلامی است که البته ما تلاش می‌کنیم که خود این کاندیداها به ۲نفر برسند و برای این منظور جلسه هماهنگی و حضوری با این ۳کاندیدا برگزار می‌کنیم ولی اگر آنها به جمع بندی نرسند، حق انتخاب را به مردم واگذار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: به زودی اسامی کاندیدا های مورد حمایت شورای همگرایی نیروهای ارزشی و اصولگرای استان در سایر حوزه های انتخابیه به مردم معرفی خواهند شد.

جبهه اصولگرایی استان مرکزی در وحدت حداکثری و کامل به‌سر می‌برد

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان و شورای هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی استان مرکزی بااشاره به وحدت موجود در جبهه اصولگرایی استان مرکزی گفت: برخلاف تصورات جناح رقیب باید اعلام کنم جبهه اصولگرایی در استان مرکزی در وحدت کامل به‌سر می‌برد و به‌همین دلیل امکان سوءاستفاده به هیچ کس نمی‌دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.