انتقال سه داوطلب انتخابات مجلس از حوزه تهران به استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، شکرالله حسن بیگی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این داوطلبان با تقاضای کتبی از سوی وزارت کشور و یا فرمانداری ها برای حضور در رقابت های انتخاباتی استان مرکزی از شمار داوطلبان انتخابات حوزه تهران منفک شدند.
وی بیان کرد: یکی از این داوطلبان به حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه، داوطلب دیگر به حوزه انتخابیه محلات و دلیجان و دیگری به حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان منتقل شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی توضیح داد: در روز چهارشنبه یکی از داوطلبان حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه نیز با تقاضای رسمی از شمار داوطلبان این حوزه منفک به به نامزدهای تهران پیوست.
حسن بیگی بیان کرد: در هفته جاری یکی از داوطلبان حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب نیز در انتقال درون استانی به شمار نامزدهای حوزه انتخابیه خمین پیوست.
وی عنوان کرد: تعداد داوطلبان تائید صلاحیت شده استان مرکزی ۱۸۳ نفر بود که با جا به جایی های اخیر این تعداد به ۱۸۵ تفر افزایش یافته است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: با آخرین تغییراتی که با نقل انتقال نامزدها در سطح شش حوزه انتخابیه استان انجام شده در حال حاضر شمار نامزدهای تائید صلاحیت شده در رقابت های انتخاباتی اراک، کمیجان و خنداب ۵۷ نفر، ساوه و زرندیه ۲۷ نفر، خمین ۲۰ نفر، تفرش ، آشتیان و فراهان ۳۶ نفر، محلات و دلیجان ۲۲ نفر و شازند ۲۳ نفر است.
استان مرکزی با یکهزار و ۴۱۴ نفر جمعیت، دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی در مجموع ۳۴۴ نفر در شش حوزه انتخابیه اصلی این استان ثبت نام کردند که صلاحیت ۱۸۳ نفر تایید شد، دو نفر در جابه جایی بین حوزه ای افزوده شده، ۱۴ نفر انصراف دادند، یک نامزد فوت شده و صلاحیت سایر داوطلبان از سوی هیات های نظارت و شورای نگهبان تایید نشده است. .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.