تایید صلاحیت ۵ نامزد مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، شکرالله حسن بیگی عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، انتخابات را نماد انسجام ملی دانست و اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی با وحدت و همبستگی، زمینه فضای رقابتی سالم را در کشور فراهم کنند.

 

برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور حضور گسترده مردم بزرگ ایران اسلامی در انتخابات را نماد بارز ولایتمداری دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات در کشور باید به دور از هرگونه مداخله و جانبداری به بهترین نحو برگزار شود.

 

حسن بیگی با اشاره به این که برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است و بیان کرد: مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در کشور باید بستر مشارکت حداکثری تمامی اقشار مردم را در سراسر ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفندماه را فراهم کنند.

 

انتخابات نماد جمهوریت نظام و مظهر تجلی اراده ملت

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این که انتخابات نماد جمهوریت نظام و مظهر تجلی اراده ملت است، خاطر نشان کرد: جریان انتخاباتی باید بدون حاشیه از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی فعال در برگزاری انتخابات سالم بهره مند شوند.

 

حسن بیگی خاطر نشان کرد: هفتم اسفند ماه سال جاری برگزاری دو انتخابات حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم ترین رویداد سیاسی کشور محسوب می شود و برگزاری با اقتدار این مهم می تواند توطئه های شوم دشمنان را خنثی کند.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این که شورای نگهبان صلاحیت پنج داوطلب نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان را تایید کرده است، گفت: در استان مرکزی صلاحیت احمد دانش‌زاده مومن، احمد محسنی گرکانی، سید جواد موسوی، کاظم سپاسی آشتیانی و محسن محمدی عراقی براساس نظر شورای نگهبان به عنوان نامزدهای نمایندگی مجلس خبرگان تایید شده است.

 

ششم اسفندماه پایان فعالیت تبلیغی نامزدهای انتخاباتی

حسن بیگی با اشاره به این که براساس برنامه زمانبندی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری فرصت تعیین شده برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها از ۲۲ تا پنج بهمن‌ماه و به مدت دو هفته خواهد بود، گفت: مطابق قانون انتخابات، نامزدهای انتخاباتی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز ششم اسفندماه باید هرگونه فعالیت تبلیغی را متوقف کنند.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور در ادامه بیان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای معرفی برنامه ها و ویژگی های شخصیتی و کاری هر یک از نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری در استان، هر داوطلب ۷۵ دقیقه برنامه تلویزیونی و ۷۵ دقیقه برنامه رادیوئی خواهد داشت.

 

شایان ذکر است، هفتم اسفند ماه جاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بطور همزمان برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.