معرفی نامزد‌های شورای اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر الهامی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ضرورت توجه به انتخابات پیش‌رو و انتخاب اصلح برای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید مجلسی تشکیل شود که دارای افراد حزب اللهی بوده و ولایتمدار باشند.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه جریان اصولگرایی آن است که مجلسی تشکیل شود که ولایتمدار و در خدمت مردم باشد.

رئیس شورای همگرایی نیروهای انقلاب و ارزشی و ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان مرکزی بااشاره به وحدت حداکثری و کامل بین اصولگرایان استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای وحدت اصولگرایان انجام شده و وحدت میان اصولگرایان تحقق یافته است و امروز همه اصولگرایان با هم هستند چراکه اصولگرایی یعنی کسانی که در چارچوب اسلام و اصول اسلامی حرکت می کنند.

حجت الاسلام الهامی نیا بااشاره به جمع بندی اصولگرایان در معرفی گزینه نهایی این ائتلاف بزرگ در اراک گفت: جلسات متعددی برای معرفی گزینه های نهایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار شد که براساس نظر جمعی “محمدحسن آصفری” و “علی‌اکبر کریمی” گزینه‌های نهایی ائتلاف اصولگرایی در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان هستند.

وی اضافه کرد: در بحث شهرستان‌ها نیز جلسات بسیاری برگزار شده که نتایج نهایی به‌زودی به اطلاع عموم مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی می رسد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.