آصفری : ملت ایران همچنان مبارزه با آمریکا را ادامه می‌دهد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار و ظلم در ذات ملت ایران و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه است، اظهار داشت: ملت مسلمان و شهید پرور ایران تاکنون زیر بار هیچ ظلم و ستمی نرفته و همیشه در مقابل زورگویان و دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم کشورهای اسلامی با آمریکا و مزدوران آمریکا بیگانه هستند، افزود: دشمنان اسلام و نظام باید این نکته را بدانند که ملت ایران از مبارزه با ظلم و ستم و مقابله با دشمنان دست نخواهد کشید و همیشه آماده دفاع از اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب هستند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور پر شور و گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گویای آن است که مردم نه تنها از انقلاب خسته نشده‌اند، بلکه رویش‌های این انقلاب روز به روز بیشتر می‌شود و مردم در راستای تحقق اهداف استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی هیچ کوتاهی نمی‌کنند و پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌اند.

آصفری با اشاره به حضور آگاهانه و خودجوش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: این مردم   به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند که همچنان به انقلاب و امام و رهبر وفادار هستند و از هیچ تلاشی به منظور حفظ این نظام فروگذار نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور منسجم و گسترده مردم در راهپیمایی به دشمنان ثابت خواهد کرد که ملت ما ملت رمضان و عاشورا و محرم است و شهادت بزرگ‌ترین افتخار این ملت به شمار می‌رود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند بیان داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی امروز بی‌شک بستری برای حماسه آفرینی ۷ اسفند خواهد بود.

آصفری تاکید کرد: مردم باید با حضور خود در پای صندوق‌های رای افرادی دلسوز و کارآمد را برای نظام انتخاب و راهی مجلس کنند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.