برخورد قضایی قاطع با بداخلاقی انتخاباتی در فضای مجازی در استان مرکزی

به گزارش الخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، ابوالفضل مجدد ظهر دیروز در جلسه بررسی جرایم و تخلفات انتخاباتی مطبوعات با اشاره به رسالت سنگین و خطیر مطبوعات در شرایط انتخاباتی اظهار داشت: در این شرایط که استان مرکزی و در تمام نقاط کشور جو انتخاباتی حاکم است ضروری است که تمامی جراید و مطبوعات با نگاه تحلیل گریانه وارد حوزه شوند و از بیان مطالبی که می تواند منجر به تشویش اذهان عمومی کند بپرهیزند.

وی افزود: رسانه ها توجه کنند که در تحلیل ما باید به دنبال برنامه ها و سیاست های مورد نظر فرد کاندید باشیم و از تحلیل خود شخص خودداری کنیم چرا که با تحلیل کامل برنامه ها و سیاست های مورد نظر شخص می توان مسیری دست بابی به موفقیت استان را اجرایی کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: ما انتظار داریم که در این فضا هریک از مطبوعات استان با تعهد رسانه ای خود وارد کار شده و از تاثیرپذیری رفتارهای ناشایست بپرهیزند.

مجدد با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با اصحاب رسانه به عنوان برنامه های سال آینده گفت: معاونت اجتماعی دادگستری نیز به دنبال این است که در سال آینده جلساتی را با اصحاب رسانه به صورت مستمر داشته و با هم اندیشی با آنان بتواند به نتایج ارزنده ای دست یابد.

وی ادامه داد: البته دستیابی به نتایج مفید و ارزشمند نیازمند این است که هریک از ما در رعایت قانون کوشا باشیم و در صورت عدم رعایت این مطلب نمی توان در محیطی امن به رسیدگی مسائل گوناگون و نتیجه گیری رسید.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: در ارتباط با مسائل و موضوعات مربوط به فضای مجازی نیز مقرر شد که این حوزه به صورت کامل رصد و با مواردی که اصطلاحا به آن بداخلاقی انتخاباتی گفته می شود در کارگروه ویژه بررسی و برخوردهای لازم اعمال می گردد.

مجدد با اشاره به تبلیغات کاندیدها اضافه کرد: اصحاب رسانه توجه کافی به این موضوع داشته باشند که انجام هرگونه تبلیغات برای کاندیدهای مطرح شده درشرایط پیش از موعد مقرر تخلف محسوب می شود و درج مقاله تبلیغاتی با درج تصاویر یک کاندید تفاوتی نداشته و هردو یک تخلف به شمار می آید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.