شایسته‌گزینی هدف اصلی شورای همگرایی نیروهای ارزشی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، مسعود امرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با تبریک دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ۲ کار بزرگ در دهه فجر انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است، یکی کار بزرگ امام راحل (ره) با برافراشتن پرچم اسلام و احیای آن در کشور و دوم در کنار کار بزرگ امت حلقه زدن زیر علم اسلام و استقامت و مقاومت است.

وی با اشاره به ۳ نعمت انقلاب برای کشور ایران، افزود: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سه نعمت بزرگ انقلاب برای کشور ایران بوده و حضور حماسی و پرشور مردم پس از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب به برکت خون شهدا است.

امرالهی بیان کرد: آزادی‌ای که انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورد هم آزادی فردی بوده و هم آزادی جمعی؛ مقام معظم رهبری در فرمایشات خود استقلال کشور را آزادی ملت می‌دانند.

دبیر جمعیت رهپویان استان مرکزی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور بعد از ۱۴۰۰ سال، اسلام در حاکمیت قرار گرفت، گفت: در صدر اسلام در طول تاریخ دشمن مانع شد و در زمان غیبت هم جلوی حاکمیت اسلام گرفته شده و نظام این افتخار را دارد که اسلام را در حاکمیت قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه با حرکت در ۲۲ بهمن امسال پر شورتر از گذشته حضور حماسی مردم را شاهد خواهیم بود،   اضافه کرد: در انتخابات هم همیشه ملت ایران رکورد جدیدی را ثبت کردند.

امرالهی با بیان اینکه نسل جدید هم دلبستگی به نظام دارد زیرا در جبهه انقلاب در مسیر پیشرفت به عنوان نسل‌های، سوم و چهارم فعال هستند و در صحنه‌های جنگ نرم و سخت فعال‌اند، تصریح کرد: شاهدیم که شهدای مدافع حرم از نسل سوم و چهارم هستند و آرمان‌های انقلاب در ذهن و اراده آنها وجود دارد.

دبیر جمعیت رهپویان استان مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی در حال فتح قله‌های رفیع علم و دانش است و مسیر شفافی را با وجود مشکلات و دشمنی‌ها در پیش دارند که با تلاش و مدیریت بیشتر این مشکلات برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات صحنه‌ای است که نقش آن را ملت ایفا می‌کنند و سازگار آن نیز دست مردم است، بیان کرد: نظام و دولت نظارت‌کننده و حمایت‌کننده هستند و اعضای نظارت در مسیر انتخابات از مردم هستند.

امراللهی  با تأکید بر اینکه انقلاب ما ریشه در تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام دارد و انسان‌های ارزشی در این مسیر قرار داده‌اند ادامه داد: علاقه‌مندی به نظام را باید با نتیجه حماسه حضور در راستای انتخاب مجلسی درشان مردم و در تراز نظام جمهوری اسلامی نشان داد تا در بستر کشور از آن بهره‌برداری کنیم.

دبیر جمعیت رهپویان استان مرکزی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های استان را پای کار بیاوریم و مشکلات را حل کنیم، گفت: متأسفانه از تمام ظرفیت‌ها برای شکوفایی استان استفاده نکردیم و نمایندگان در این راستا نقشی کلیدی دارند و ما باید در انتخاب فرد اصلح تمام توان و نیرویمان را بکار ببریم.

امراللهی با تأکید بر اینکه ائتلاف اصولگرایان امر مبارکی است ادامه داد: در استان ما هم با محوریت آیت‌الله دری نجف آبادی، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین الهامی نیا و معتمدان فعال سیاسی در کنار ۲۲ حزب و تشکل اصولگرای استان، ما هم به‌عنوان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی پیرو و دنباله روحرکت انقلابی و مردمی شورای همگرایی نیروهای ارزشی و انقلابی استان مرکزی هستیم و پایبند به نتیجه و خروجی ائتلاف هستیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.