آیت‌الله دری نجف آبادی: انتخابات میدان ترویج اخلاق فاضله است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیروز ۱۴بهمن‌ماه در کلاس درس اخلاق مدیران اجرایی استان مرکزی گفت: انقلاب ما یک واقعیت تاریخی است که زمینه‌ساز اتصال طلوع به ظهور است آنچه موجب پیروزی می‌شود صبر است و انقلاب اسلامی ما اینگونه بود.
وی افزود: تقارن آمادگی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر و انتخابات می‌تواند جشن پیروزی امسال را با سال‌های گذشته متفاوت و متمایز کند.
آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید به عنوان خادمان نظام بر اساس خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان و نفی سلطه بیگانه گام بردارند اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در مراسم و برنامه‌های دهه فجر بیشتر حضور یابند و به بیان دستاوردهای نظام بپردازند.
امام‌جمعه اراک گفت: ملت صلح‌جو و انسان‌دوست ایران اسلامی پای آرمان‌ها و ارزش‌های الهی این نظام مقدس با قدرت و پیروی از ولی‌ امر خود ایستاده است، مردم با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید می‌کنند و ثابت خواهند کرد که همانند گذشته در پای ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده و از آن دفاع می‌کنند.
وی در ادامه به تمکین کاندیداها به قانون تأکید کرد و افزود: تأیید یا رد صلاحیت نامزدها حق قانونی شورای نگهبان است و نامزدها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و همانطور که در منشور اخلاق انتخاباتی توضیح داده شده ما مسلمان، شیعه و تابع مقررات هستیم.
امام‌جمعه اراک بیان کرد: کاندیداها در رعایت اخلاق انتخاباتی از هر طریقی به دنبال کسب آرای بیشتر نیستند زیرا این نیز گذرا است و آنچه میماند خلق پسندیده، اخلاق نیکو، صداقت در گفتار و رفتار است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: صحنه انتخابات صحنه ترویج اخلاق فاضله است و باید اجازه دهیم آنهایی که به اصول اساسی انقلاب معتقدند در انتخابات حضور بیابند و کاندیداها مروج  فضایل و اخلاق‌مداری در انتخابات باشند.
آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امیدواریم به ‌واسطه لغو تحریم‌های ناعادلانه شاهد پویایی اقتصاد در کشور باشیم ادامه داد: مردان مجاهد عرصه‌های سیاسی در تعقیب آرمان‌های الهی این ملت با استعانت از خداوند و راهنمایی رهبر معظم انقلاب توانستند به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنند که این دستاوردها جز یاری خداوند، برکت خون شهدا، سکان‌داری‌ ر‌هبر فرزانه و با بصیرت، حمایت و صبر ملت ایران محقق نمی‌شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.