افتتاح ۱۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اراک، حسین بختیاری اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر ۱۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان اراک به بهره بردای می رسد که این طرح ها با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آماده افتتاح شده و با بهره برداری از آنها ۳۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

وی با اشاره به دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت صبر و استقامت امام راحل، الگوی حکومتداری دینی، خون سرخ شهدا و حضور آگاهانه مردم در صحنه ایجاد شده و امروز نیز با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری به کانون عزت و قدرت تبدیل شده است.

بختیاری افزود: معرفی و تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل به عنوان یکی از مفاخر جهانی در قرن بیستم به ویژه برای نسل جوان ضروری است و این مهم مسئولیتی سنگین بر دوش دستگاه های فرهنگی است.

فرماندار اراک، انقلاب اسلامی را نتیجه پشتیبانی مردم مومن و موحد ایران اسلامی از امام راحل دانست و گفت: انقلاب اسلامی پاسخ به ندای فطرت انسان ها بود، چرا که فطرت انسان ها عدالت خواه و ظلم ستیز است و جمهوری اسلامی هدیه انقلاب برای مردم ایران بود.

فرماندار شهرستان اراک اظهار کرد: آرامش و امنیت کنونی ملت ایران از نعمت های ارزشمندی است که در نتیجه خدمات شبانه روزی مسئولان و کارگزاران نظام حاصل شده است.

بختیاری در خصوص انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری نیز گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تقویت امنیت و اقتدار ملی را به دنبال دارد و آحاد جامعه باید با آگاهی و تعهد در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی اضافه کرد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید با تشریح عملکردهای دستگاه های خود، امید و انگیزه را برای حضور مردم در پای صندوق های رای بیش از پیش افزایش دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.