ماهنامه «بامداد امروز» به جرگه مطبوعات استان مرکزی پیوست

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، این نشریه با مشی اجتماعی و اقتصادی به صورت تمام رنگی و زیر نظر شورای سردبیری منتشر می شود و با تولد آن، تعداد ماهنامه های استان به ۱۳ مورد رسید.
نخستین شماره این ماهنامه در چهارصفحه، با قیمت پنج هزار ریال در پیشخوان روزنامه فروشی سراسر نقاط استان مرکزی توزیع شده است.
مدیر مسئول این ماهنامه در سرمقاله شماره نخست، هدف از انتشار این ماهنامه را تنویرافکار عمومی و آگاهی بخشی به شهروندان در راستای توسعه همه جانبه استان و کمک به اشاعه فرهنگی و اطلاع رسانی در استان مرکزی عنوان کرده است.
در این سرمقاله آمده است: نشریه بامداد امروز، کارزاری برای اندیشیدن است و آمده است تا آغوش گشاده ای برای مخاطبان باشد و به پشتوانه دانایی و حکمت به قدر وسعش با سلطه ناآگاهی بجنگد.
سرمقاله می افزاید: این ماهنامه تمام همت خود را به کار می بندد تا اخلاق حرفه ای را رعایت کند، چرا که اخلاق نیکو و متعهدانه بخش جدایی ناپذیر اصول خبرنگاری است که از باورها، عرف و ارزش های جامعه اثر می پذیرد.
مطبوعات به عنوان رکن چهارم نظام های مردم سالار مطرح بوده و در کشور ما نیز همواره به این مهم نگاه و توجه جدی شده و مطبوعات وسیله ابراز عقاید موافق و مخالف در همه زمینه ها است که باعث انتخاب بهترین راه ها و تحلیل های درست و منطقی از میان انبوه تحلیل ها برای مخاطب می شودو یکی از ابزار مهم در تثبیت و ارتقای حقوق شهروندی است.
مدیرمسوول این ماهنامه ابراز امیدواری کرده است: در راستای توسعه همه جانبه ، ندیشمندان و صاحب نظران در حوزه های مختلف و عموم شهروندان و مسوولان این نشریه را پایگاهی برای بیان دیدگاه های خود بدانند.
ضرورت افزایش آگاهی های سیاسی دانشجویان، معاینه فنی برابر با کاهش آلودگی هوا و ناگفته های دختران طلاق عاطفی از دیگر عنوان های خبری اولین شماره ماهنامه بامداد امروز استان مرکزی است.
۴۵ نشریه و ۹ پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.