برگزاری کارگاه آموزشی مداخله در روابط فرا زناشویی در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این کارگاه آموزشی گفت: یکی از دلایلی که متاسفانه یکی از زوجین را وادار به خیانت زناشویی می نماید، عدم درک متقابل است.
بهروز رفیعی افزود: عدم درک متقابل باعث می شود که یکی از طرفین به دنبال منبع حمایت عاطفی و احساسی دیگری بگردد غافل از اینکه روابط خارج از زناشویی در همان چند هفته یا ماه اول آن هم به میزان اندکی این حمایت را فراهم می نماید.
وی ادامه داد: یکی از ویژگی های ازدواج، تعهد و پایبندی هریک از همسران به یکدیگر و حقوق متقابل است به گونه ای که این تعهد شالوده زندگی مشترک است، در غیر این صورت اعتماد متقابل بین همسران یا اعضای خانواده کمتر و کمتر خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه برای درمان خیانت زناشوئی باید دو طرف را وارد حل مسئله کرد، گفت: با کمک از زوجین برای شناسایی نیازهای جسمانی و روانی و درمیان گذاشتن نیازهای خود با شریک زندگی و موشکافی علل و عوامل تاثیرگذار و آموزش راه حل های مسئله می توان خیانت را درمان کرد و زوجین به جای فرار از مشکلات باید مهارتهای حل مساله را بیاموزند.
وی خیانت را راهی برای افزایش اعتماد به نفس افرادی که در رابطه زناشوئی اعتماد به نفس آنان پایین آمده دانست و اظهارکرد: در این شرایط فرد به دنبال جایگاه بهتر و ارزشمندتر به طرف مقابل خود خیانت می کند.
۴۰ کارشناس اداره کل بهزیستی استان مرکزی در این کارگاه دو روزه شرکت کرده اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.