اجرای طرح شهروند خبرنگار در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حمید قربانی‌جم ظهر دیروز در کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان مرکزی با اشاره به شروع برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از ۱۰ بهمن ماه اظهار داشت: تلاش بر این است برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر با برنامه‌ریزی هدفمند و استفاده از ظرفیت ستاد دهه فجر به منظور داشتن بازتابی گسترده در رسانه‌های ملی هرچه با شکوه‌تر از قبل برگزار شود.

وی افزود: این برنامه‌ها برای مخاطبین هفت‌گانه از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و… حول محور دستاوردهای انقلاب، دهه فجر و داشته‌های نظام برگزار می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی تصریح کرد: کمیته‌های دهه فجر باید برنامه‌های خود را هر چه زودتر به صدا و سیما ابلاغ کنند تا با یک برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند، بتوانیم بازتاب این برنامه‌ها را به صورت مطلوب در رسانه ملی داشته باشیم.

قربانی‌جم با تاکید بر انسجام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: هرچه این انسجام و حضور بیشتر باشد و شبکه‌های سراسری، ملی و خارجی بهتر بتوانند این عظمت و اقتداری که در این روز مردم ایران اسلامی می‌آفرینند را پوشش ‌دهند، قطعا بهتر و بیشتر به دنیا ثابت خواهد شد که ملت بزرگ و ولایت‌مدار ایران اسلامی تا همیشه تاریخ دست از آرمان‌های انقلاب بر نخواهند داشت و با اطاعت از رهبری همچنان مقتدرانه ادامه حیات خواهند داد.

وی ادامه داد: خدمات نظام، گفتمان رهبری و انقلاب با ایجاد برنامه‌های کارشناسانه باید برای نسل جوان و نوجوان جامعه بیان شود و با توجه به اینکه این استان زادگاه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است این برنامه‌ها باید با شکوه و دقت بیشتری برگزار شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی خاطر نشان کرد: باید در انتقال برنامه‌ها و اخبار در این ایام سرعت عمل وجود داشته باشد که اجرای طرح شهروند خبرنگار با استفاده از ۳۳ خبرنگار آموزش دیده در تمامی نقاط استان، به این مهم جامه عمل می‌پوشاند.

وی با اشاره به برنامه‌های ارائه شده در این ایام از صدا و سیما اظهار داشت: ویژه برنامه خیابان انقلاب هر شب به مدت ۷۵ دقیقه، ویژه برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن، اخبار افتتاح پروژه‌ها، گلبانگ صبح از رادیو، روستا و سازندگی، صدای سرزمین من، ایستگاه جوان، موج آشنا، شجره طیبه، عصر همدلی و… از برنامه‌های مهم به منظور بیان دستاوردهای انقلاب است.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی تصریح کرد: علاوه بر پوشش برنامه‌های دهه فجر امسال با توجه به نزدیک بودن انتخابات باید در راستای ارائه برنامه‌های امیدبخش و غرورآفرین گام برداریم به همین منظور از تمام ظرفیت رسانه‌های موجود در استان استفاده خواهد شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.