نامزدهای انتخاباتی به دور از تخریب در انتخابات شرکت کنند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، عصر چهارشنبه دوم دی ماه در بازدید از ستاد انتخابات اراک به همراه استاندار مرکزی و رییس ستاد انتخابات استان مرکزی در فرمانداری اراک بیان کرد: امروز در کشور در مسئله انتخابات باید با رعایت کامل امانت داری از بروز هر مشکل و تخلفی جلوگیری کرد.

 

امانت داری و تقوا سر لوحه امور مسؤولان باشد

 آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که امروز در کشور بحث امانت داری و تقوا باید سر لوحه امور مسؤولان قرار بگیرد، گفت: اکنون در کشور مسؤولان،شورای نگهبان، رسانه ها، جریان‌های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی باید کارها را به خوبی به پیش ببرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: انتخابات مختلف فصل مهمی از مشارکت سیاسی مردم و ابزاری برای گزینش بهترین خادمان برای حضور در عرصه تصمیم سازی و قانونگذاری است و باید در سایه مراقبت، بی طرفی، برنامه محوری و نظم به بهترین شکل انجام شود.

 

احترام به اصول و ارزش‌های اساسی نظام اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که انتخاب هر کس به منزله قبول مسؤولیتی سنگین است و چیزی جز خدمتگزاری برای جامعه در پی ندارد، به همین دلیل باید قبل از حضور در عرصه به امور و الزامات واقف باشد و مجلس را محلی برای خوش‌گذرانی ندانند.

 

 ماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: احترام به اصول و ارزش‌های اساسی نظام اسلامی، ترجیح مصالح عمومی و ملی به منافع شخصی و گروهی، صداقت و انصاف در گفتار و کردار از مهمترین مواردی است که نامزدهای انتخاباتی باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

 

آرامش و عقلانیت سیاسی مردم استان مرکزی در انتخابات های پیشین

امام م جمعه اراک با بیان این که ملت غیور ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات های پیشین حمایت های خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند، اظهار داشت: آرامش و عقلانیت سیاسی مردم استان مرکزی در انتخابات‌های پیشین در همه نقاط کشور نمونه بود که در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی امسال نیز باید این مهم تکرار شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که تمامی مسؤولان موظفند که در این دوره از انتخابات شرایط را به خوبی فراهم کنند، خاطرنشان کرد:  نامزدهای انتخاباتی باید از بازی‌های سیاسی صرفه نظر کرده و در یک فضای آرام و به دور از تخریب همدیگر در این انتخابات شرکت کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان این که انتخاب مدیران شایسته در کشور باید براساس توانمندی و کارایی  آن ها باشد و باید از انتخابات سلیقه ای جلوگیری شود، گفت: دولت درون جامعه اسلامی فعالیت و کار می کند و نباید برای حذف و انداختن مدیری بی اخلاقی کرد و اینکه مدیری به این دولت یا آن دولت وابسته است که ملاک صحیحی برای انتخاب مدیران نیست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.