شهادت آیت‌الله باقرالنمر قوت قلب شیعیان جهان خواهد شد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان اظهار داشت: در این واقعه غم‌انگیز دستان سلطه جهانی از آستین عربستان بیرون آمد، دست‌های شیطانی شیطان بزرگ در کار بود تا این جریان تاسف‌برانگیز در عربستان رخ بدهد.

وی تصریح کرد: عقبه شهادت آیت‌الله النمر چیزی جز توطئه استکبار نیست، استکبار توطئه‌ها و طرح‌های گوناگونی را علیه جریان اسلام طراحی کرده که شهادت رهبر شیعیان عربستان یکی از این توطئه‌ها به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله النمر از یک سو زمینه‌ساز اعتماد در بین مسلمانان و از سوی دیگر زمینه‌ساز نابودی حکومت ظالم آل‌سعود خواهد بود، گفت: از ابتدای تاریخ اسلام انسان‌های بزرگ و علمای بسیاری توسط دشمنان اسلام به شهادت رسیدند که آیت‌الله باقرالنمر اولین آنها نبوده و آخرین آنها نیز نخواهد بود.

قربان‌پور افزود: شهادت این عالم ربانی نشان داد که سلسله شهادت قافله‌سالار فراوانی دارد و بار دیگر ثابت کرد که عاشقان شهادت از چیزی نمی‌هراسند و پر صلابت در مسیر ولایی به حرکت خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: شهادت آیت‌الله باقرالنمر اعتمادی را به وجود آورد که این اعتماد قوت قلب پیروان اهل بیت (ع) و شیعیان جهان خواهد شد.

وی تصریح کرد: با این اقدام احمقانه بدون شک زلزله‌ای در خاندان منحوس آل‌سعود به وجود می‌آید که کاخ شیشه‌ای آل‌سعود را در هم خواهد کوبید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عدم اعتماد به خاندان آل‌سعود در جامعه جهانی و ثابت کردن خوی وحشیگری رژیم سفاک آل‌سعود را از دیگر عواقب اعدام آیت‌الله باقرالنمر عنوان کرد.

قربان‌پور گفت: شهادت این رهبر شیعیان عربستان قطعاً اثر اجتماعی خود را برای همه جای خواهد گذاشت که این اثر اجتماعی چیزی جز اتحاد و وحدت هرچه بیشتر کشورهای اسلامی در جهان اسلام و در عالم تشیع نخواهد بود.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.