حماسه نهم دی تجلی شور همراه با شعور مردم بود

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، محمدحسین صفار هرندی عصر یکشنبه در همایش بصیرت در اراک اظهار داشت: ۹دی روز تبیین مسائلی است که پرده از نفوذ دشمن بر می‌دارد و شور و شعور مردم در حماسه ۹دی لازم و ضروری بود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: انتخاباتی که در پیش رو خواهیم داشت انتخاباتی مردم محورخواهد بود و مردم گزینه ای را برای نمایندگی مجلس انتخاب می کنند که مشکلات مردم را لمس کرده و بداند.

صفار هرندی در ادامه گفت: امروزه مشکلات اقتصادی مسائل زیادی در زندگی مردم به وجود آورده است و باتوجه این مساله، توجه به منویات رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی ضروری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر نگاهی گذرا به فتوحات و پیروزی های اخیر مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف داشته باشیم در می یابیم که سر منشاء همه این رخدادها، انقلاب اسلامی و رشادت سرداران مخلص اسلام است.

وی گفت: نهم دی روح اعتماد به نفس و اقتدار همیشگی را در بدنه نظام و انقلاب زنده کرد و به برکت این روز تاریخی ملت ایران در آزمونی دیگر سربلند شدند.

صفار هرندی بیان داشت: به گفته مقام معظم رهبری روز نهم دی در تاریخ ماندگار شده است و ایشان فتنه ۸۸ را حاصل برنامه‌ریزی چندین ساله‌ دشمنان و در ادامه‌ی قضایایی چون فتنه‌ی سال ۷۸ تحلیل می کنند و راه‌ حل علاج آن را حرکت عظیم مردمی همانند آنچه در ۹دی سال ۸۸ اتفاق افتاد می‌دانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از نگاه رهبر انقلاب روح دیانت حاکم بر دل های مردم و توجه به فرهنگ عاشورا از خصوصیات مشترک حماسه‌ ۹ دی و حوادث دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در این حماسه بزرگ و به یادماندنی نشان دادند که هیچ امتیازی به دشمن و ایادی وابسته داخلی آنها نمی‌دهند و همچنان برای دفاع از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.