طرح و بررسی مشکلات مردم اراک با فرمانده انتظامی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ کیومرث عزیزی در حاشیه بازدید از خبرگزاری تسنیم استان مرکزی در بین مردم شهر اراک حاضر و به سوالات آنها پاسخ و برای برخی مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار چهره به چهره فرمانده انتظامی استان مرکزی با مردم، جمع بسیاری از کسبه، بازاریان و مردم نقاط مرکزی شهر اراک با طرح مشکلات اجتماعی خود از وی برای رفع این کشلات و افزایش سطح انتظام بخشی در برخی نقاط درخواست هایی ارائه کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در این دیدار با اشاره به مشکلات مطرح شده، وظیفه نیروی انتظامی را افزایش رضایت مندی عمومی جامعه و بالابردن سطح امنیت در کشور برشمرد و برضرورت رفع مشکلات تاحد توان این نیرو تاکید کرد.

سرهنگ عزیزی پرامون مسئله طرح شده از سوی جمع بسیاری از کسبه اراک درباره دستفروشان خیابانهای اصلی اراک نیز قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکل موجود داده و پیگیری مطالبات مردمی را از مهمترین و اصلی ترین اولویت های کاری نیروی انتظامی در کشور و استان مرکزی توصیف کرد.

این دیدار، بااستقبال خوب مردم اراک همراه بود به گونه ای که در این دیدار صمیمانه بین فرمانده انتظامی استان مرکزی و مردم کلانشهر اراک که در محیطی دوستانه، صمیمی وتعاملی انجام شد، اقشار مختلف مردم، پیر، جوان، زن و مرد با بیان دغدغه های خود به طرح مسائل موجود پرداختند.

به گزارش تسنیم، فرماندهان نظامی و انتظامی استان مرکزی باحضور در دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی ضمن بازدید از بخش های مختلف این خبرگزاری پیرامون مسائل مختلفی در قالب یک مصاحبه تفصیلی به گفت‌و‌گو نشستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.