تغییر فرهنگ و تضعیف روحیه استکبار ستیزی ملت ایران در دستور کار استکبار است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی بعد از ظهر دیروز در سومین نشست تخصصی خانه نخبگان علمی بسیج استان مرکزی که با موضوع مهندسی کلان انتظارات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال نفوذ در ایران است و این هدف را به طرق مختلف دنبال می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تدابیر داهیانه و هوشیارانه خود از ابتدای سال نسبت به نفوذ دشمن در لایه‌های مختلف نظام و جامعه هشدار داده‌اند و پس از مذاکرات هسته‌ای نیز با توجه با اقدامات دشمن تأکیدات ایشان شدیدتر و بیشتر شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان ایران همواره کینه‌توزی خود را نسبت به انقلاب و نظام ایران اسلامی نشان داده و به همین سبب دشمن هیچگاه مورد اعتماد ملت ایران نبوده چرا که مردم ایران توطئه‌های دشمن را فراموش نکرده و همیشه به خاطر دارند.

سردار کریمی ادامه داد: مقام معظم رهبری نسبت به نفوذ دشمن و توطئه‌های بعد از آن بارها و بارها هشدار داده و از مسئولان خواسته‌اند تا در این زمینه هوشیارتر و بیدارتر باشند، ایشان برای خنثی سازی نقشه‌های دشمن دستورات مهمی صادر کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی هیچگاه و در هیچ برهه‌ای از زمان دست از کینه توزی و توطئه چینی علیه این ملت و نظام بر نداشته و دست بر نمی‌دارند چرا که پیشرفت ایران را برای منافع خود خطر محسوب کرده بنابراین امکانات خود را بسیج می‎‌کنند تا به هر طریقی به اسلام ضربه وارد کرده تا مانعی بر سر پیشرفت انقلاب اسلامی بسازند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: کار به جای رسیده که دشمن سلطه‌جو و استعمارگر در سخنرانی‌ها و مجالس بین‌المللی از بیان آشکارای دشمنی با ایران ابایی نمی‌کنند و همین امر سبب بدبینی بیش از پیش ملت ایران به دشمن شده است.

سردار کریمی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب نسبت به هوشیاری و حساس بودن نسبت به رفتار و گفتار دشمنان تاکیدات فراوانی داشته‌اند تا بتوانند از  حقوق مردم دفاع کنند، دشمن کینه‌توز ایران اسلامی برای ضربه زدن با این ملت چندین برنامه دارد که تغییر فرهنگ و عادی سازی روابط ایران و آمریکا از جمله آنان است.

وی ادامه داد: ملت ایران در زمان طاغوت اثرات فرهنگ غربی را به چشم خود دیده‌اند و هم‌اکنون از آن نفرت پیدا کرده‌اند، رای «آری» به تشکیل حکومت اسلامی در ۱۲ فروردین ۵۸ موضع‌گیری در مقابل فرهنگ غربی بود، اما پس از گذشت زمان فجایع فرهنگ غربی به فراموشی سپرده شد و دشمن از این فرصت سو‌ء استفاده کرده و با هجمه فرهنگی به جنگ با جمهوری اسلامی پرداخته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: یکی از اهداف پایه‌ریزی شده در دانشگاه‌های بین‌المللی در آمریکا، ربودن مغزها است، براساس اظهارات دولتمردان تاکنون بیش از هزاران نخبه از سراسر دنیا جذب دانشگاه‌های آنان شده که بیش از هزار نفر از نخبگان جهان در پست‌های کلیدی و حساس آمریکا فعال بوده و منافع نظام سلطه را دنبال می‌کنند.

سردار کریمی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری گفت: تحریم‌های ظالمانه کشور را دچار مشکلاتی کرد که رهبر معظم انقلاب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را برای مبارزه با تحریم‌ها ابلاغ کردند که اکنون نیز با اجرای درست و صحیح آنها می‌توانیم موانع اقتصادی را از سر راه تولید برداریم.

وی افزود: جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد با کمبود و تحریم سلاح و ادوات نظامی مواجه بودیم و همین امر سبب شد از همه ظرفیت‌ها برای رفع این کمبود استفاده شود و امروزه شاهد هستیم که تجهیزات نیروی مسلح ایران در جهان جزء برترین‌ها قرار دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اکنون که در پساتحریم قرار داریم باید همانند دوران جنگ شناخت درستی از اقتصاد و نیازهای این حوزه انجام شود چرا که ایران اسلامی  توانمندی‌های بسیاری داشته که می‌تواند با تکیه بر آنها به قدرت اول اقتصادی در منطقه تبدیل شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.