تمدید اجرای سوگنامه نمایش «راوی ۳ ساله است» در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سوگنامه نمایشی «راوی سه ساله است» از سه شنبه ۲۶ آبان ماه همزمان با شهادت حضرت رقیه (س) در اراک بر روی صحنه رفته که اجرای آن تا ششم آذرماه در دانشگاه اراک تمدید شد.

وی تصریح کرد: این اثر نمایشی که در فضایی دراماتیک با نگاهی به جنایات گروه‌های تکفیری در منطقه به حادثه کربلا و مصائب اهل بیت (ع) می‌پردازد، با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان و دانشگاه اراک بر روی صحنه رفته است.

به گفته وی این نمایش به نویسندگی ناصر کریمی‌نیک و کارگردانی علی گودرزی‌زاده و با همکاری کانون فرهنگی و هنری دانشگاه اراک، بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان استان مرکزی با بهره‌گیری از سبک سایه، نمایش عروسکی و نور ماوراء بنفش تهیه و تولید شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی بیان داشت: راوی در این نمایش دختر سه ساله مسیحی است که با حمله داعش، به اسارت این گروه تکفیری در می‌آید که به طریقی همراه پدر از چنگال آنان فرار می‌کنند و به حرم حضرت رقیه (س) پناه برده و… .

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره شعر بسیج خاطر نشان کرد: این جشنواره امسال به صورت فصلی و با عناوین فصل شیدایی، فصل شکوفایی، فصل نینوایی و فصل انقلاب برگزار می‌شود که تاکنون دو فصل اول آن برگزار و دو فصل دیگر در دست اقدام است.

وی افزود: برگزاری این جشنواره نقش بسیار موثری در شناسایی شاعران متعهد انقلابی داشته به طوری که تا کنون ۱۷۰ نفر از شاعران شناسایی و در حوزه‌های مختلف عاشقانه، آیینی، انقلابی و… ساماندهی شده‌اند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.