اعزام بیش از ۳۰هزار نفر از استان مرکزی به زیارت اربعین در کربلای حسینی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، باتوجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و اجتماع عظیم میلیونی عشاق الحسین در کربلای معلی استان مرکزی نیز همچون دیگر استان های کشور آماده برای اعزام زائران حسینی شده است.

در این راستا، نشست مطبوعاتی “سینا جمشیدی” دبیر قرارگاه ثامن الحجج و مسئول بخش اعزام ستاد مردمی اربعین حسینی استان مرکزی باحضور جمعی از خبرنگاران رسانه های استان مرکزی شامگاه دوشنبه به میزبانی خبرگزاری تسنیم استان مرکزی، در دفتر این رسانه برگزار شد.

دبیر قرارگاه ثامن الحجج و مسئول بخش اعزام ستاد مردمی اربعین حسینی استان مرکزی در این نشست بااشاره به اعزام کاروان به کربلای حسینی گفت: بیش از ۶۳ کاروان از اراک برای سفر به کربلای معلی سازمان دهی شده است که پیش بینی می‌کنیم این آمار به ۱۰۰ کاروان افزایش یابد.

سینا جمشیدی افزود: البته این تعداد جز کاروان های شناسایی نشده و گروه های خود جوش است که پیش بینی می شود امسال از اراک ۱۵هزار نفر و از استان بالای ۳۰هزار نفر به زیارت اربعین مشرف شوند.

وی بااشاره به اهمیت و ضرورت این اجتماع میلیونی جهان اسلام در کربلا ادامه داد: در اجتماع اربعین تنها شاهد حضور مسلمانان و شیعیان نیستیم بلکه از ادیان دیگر و تمام آزادگان جهان که خواهان ظلم ستیزی هستنند در این اجتماع حضور می یابند که این اهمیت اربعین را نشان می دهد.

دبیر قرارگاه ثامن الحجج و مسئول بخش اعزام ستاد مردمی اربعین حسینی استان مرکزی اضافه کرد: ستاد مردمی اربعین در اراک از سوم شعبان مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت سیدالشهدا(ع) در قالب شناسایی گروه های مختلف مردمی که در اجتماع اربعین سال گذشته حضور داشته اند تحت عنوان قرارگاه ثامن الحجج آغاز به کار کرد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: زائران حرم حسینی در مسیر رفت سفیران انقلاب هستند و در زمان بازگشت سفیر سیدالشهدا(ع) بوده اند که پیام اربعین را به مردم می رساند.

مشروح سخنان دبیر قرارگاه ثامن الحجج و مسئول بخش اعزام ستاد مردمی اربعین حسینی استان مرکزی به زودی منتشر می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.