بارش شدید باران و آبگرفتگی برخی از معابر کلانشهر اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، گروه های خدمات شهری کلانشهر اراک با حضور در خیابان ها تمامی تلاش خود را برای بازگشایی معابر و هدایت روان آب ها که در تردد شهروندان و خودروها اختلال ایجاد کرده اند، به کار گرفته اند.
بخش قابل توجهی از این آبگرفتگی ها ناشی از پسماندها و مواد زائدی است که شهروندان و کسبه داخل نهرها و جوی های آب ریخته اند و به مرور زمان باعث انسداد مجاری عبور آب می شود.
فرماندار شهرستان اراک در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مرکزی مبنی بر بارش های شدید در نواحی مختلف این استان است و بر همین اساس کارگروه مدیریت بحران شهرستان اراک و دستگاه های اجرایی متولی به صورت آماده باش کامل هستند.
دکتر حسین بختیاری افزود: تدابیر لازم برای پیشگیری از مشکلات احتمالی و بسیج امکانات ادارات و دستگاه های اجرایی مسئول در خدمات رسانی بهینه به مردم برای بارندگی های اخیر اندیشیده شده است.
وی گفت: در نشستی با بخشداران از آن ها درخواست شده است که در هماهنگی کامل با شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران باشند در صئورت بروز کوچکترین مشکل موارد را برای پیگری و اقدام اطلاع دهند.
فرماندار شهرستان اراک عنوان کرد: نیروهای خدماتی شهرداری اراک با همه توان در چندین مسیرهای آبگرفته اراک حضور یافته اند و برای رفع مشکل اقدام کگرده اند.
بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مرکزی بر اثر نفوذ سامانه باران زا از نواحی غربی به این استان، وضعیت هوای این منطقه تا ۲۴ ساعت آینده آبری و نیمه ابری با ریزش باران خواهد بود که بارندگی در نواحی مرتفع و سردسیری به صورت برف پیش بینی شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.