خبر دیرهنگام سلامتی حجاج استان مرکزی

مرکزی دیلی : از متولی حج و زیارت در استان مرکزی توقع می رفت با اطلاع رسانی سریع و به موقع از حال حاجیان استان مرکزی با استفاده از ابزارهای مختلف اقدام نماید و آرامش را زودتر به خانواده های این عزیزان باز گرداند که بعد از سه روز این خبر از طرف حج و زیارت استان منتشر شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، خلیل دل‌پاک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: خوشبختانه تمام زائران اعزامی این استان به بیت‌‌الله الحرام هم‌اکنون در کمال صحت و سلامت هستند و کاروان‌های اعزامی هیچ فوتی، مفقودی و مجروحی نداشته ‌است.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مدیران کاروان‌ها زائران استان تمام اعمال مربوط به حج را انجام داده و از روز ششم مهر ماه به نوبت با پرواز به کشور باز خواهند گشت.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: یک‌هزار و ۱۷۳ نفر از استان مرکزی به سفر زیارتی حج اعزام شدند که متاسفانه سه نفر از این عزیزان در هنگام انجام طواف دچار فوت و تنگی نفس شده و جان خود را از دست دادند.

دل‌پاک بیان کرد: از این تعداد دو نفر مرد و یک نفر زن بودند که فوت آنان هیچ ارتباطی به حادثه سقوط جرثقیل و یا حادثه منا نداشته است.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.