انتخاب رئیس سومین دوره شورای شهر اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، عصر امروز انتخابات شورای شهر اراک برگزار شد که در آن اسماعیل تاج‌آباد نامزد ریاست شورا با ۱۰ رای مثبت برای یک سال به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر اراک انتخاب شد و همچنین انتخابات نائب رئیس سومین شورای شهر اراک برگزار شد که در آن مسعود آبایی با اخذ ۹ رای به این سمت انتخاب شد.

در نوبت دیگر رای‌گیری برای تعیین دبیر اول شورای اسلامی کلانشهر اراک، محمد علیمرادی با ۱۲ رای به انتخاب دبیر اول درآمد و برای تعیین دبیر دوم نیز صحبت‌الله فاضلی با ۱۱ رای و با اختلاف یک رای نسبت به دبیر اول به دبیر دوم شورای شهر اراک رسید.

منوچهر کاظمی با ۱۱ رای توانست سمت خزانه‌داری شورای شهر اراک را به دست آورد و غلام‌عباس آجرلو با ۱۱ رای به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد و ریاست کمیسیون خدمات شهری به مسعود آبایی با ۱۱ رای رسید.

در ادامه دیگر سمت‌های سومین دوره شورای شهر اراک به رای گذاشت شد که در آن سیدرضا قریشی با ۱۰ رای به‌عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و غلام‌عباس آجرلو نیز باهمین تعداد رای به‌عنوان رئیس کمیسیون نظارت انتخاب شد.

ریاست کمیسیون فنی و عمران حمل و نقل و ترافیک این دوره نیز به علیرضا نوربهشت با ۱۰ رای رسید و محمد شریفی، رئیس شورا در دور قبل نیز با ۸ رای به ریاست کمیسیون  برنامه و بودجه، املاک و حقوقی رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.