بهره‌برداری از فاز نخست بیمارستان فرمهین استان مرکزی با ۳۰ میلیارد‌ ریال اعتبار

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از فرمهین، حسن‌طاهر احمدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه فاز نخست بیمارستان فرمهین که ۱۸ سال متوقف شده بود، اظهار داشت: این بیمارستان جزء بیمارستان‌های خیرساز است که عملیات ساخت این مهم در سال ۷۶ توسط یکی از خیران این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: این بیمارستان باید تحویل دانشگاه علوم پزشکی داده می‌شد که این اتفاق نیفتاد و به سبب بی‌استفاده ماندن این ساختمان در حال حاضر ساختمان این بیمارستان فرسوده شده است. هم‌اکنون بازسازی، تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان توسط یکی دیگر از خیران این شهرستان آغاز شده و طبقه اول این بیمارستان امروز تکمیل و افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: به‌منظور تکمیل طبقه نخست این بیمارستان ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده که بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال آن صرف تامین تجهیزات فاز نخست این بیمارستان شده و در این راستا ۳ دستگاه دیالیز، وسایل مورد نیاز بهداشتی و دیگر نیازهای تخصصی برای این بیمارستان خریداری شده است.

طاهراحمدی با اشاره به آغاز به‌کار فاز نخست این بیمارستان بعد از ۱۸ سال رکود گفت: طبقه اول این بیمارستان در حال حاضر با تعداد ۱۰ تخت به بیماران خدمات ارائه می‌کند و با توجه به جمعیت این شهرستان افزایش ۳۲ تخت دیگر به این بیمارستان پیش بینی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش شود تا بتوانیم از ظرفیت افراد متخصص و کارامد در این بیمارستان استفاده کنیم که هم‌اکنون مجوز جذب ۶۴ نیروی مرتبط و متخصص در راستای ارائه خدمات به بیماران این بیمارستان صادر شده که عملیات اجرایی فاز دوم این بیمارستان با همکاری و مساعدت مسئولان باید در دستور کار قرار گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.