ثبت ۶۱ هزار اظهارنامه مالیاتی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از خمین، محمدرضا سالارفرد عصر امروز در نشست با فرماندار خمین با اشاره به اهمیت ارائه اظهارنامه مالیاتی در استان مرکزی و تمامی استان‌ها اظهار داشت: شهروندان استان مرکزی در راستای ارائه اظهارنامه مالیاتی در زمان تعیین شده به خوبی گام برداشته‌اند و این مهم را در موعد مقرر انجام داده‌اند.

وی افزود: امور مالیاتی استان مرکزی در راستای افزایش سطح اطلاعات و آگاهی مردم با پاسخگویی شفاف و برخورد مناسب و همچنین تبلیغات و فرهنگ سازی توانسته مردم را به سمت این مهم سوق دهد و تشویق کند.

مدیرکل امورمالیاتی استان مرکزی تصریح کرد: شاخص تمکین مالیاتی مردم استاتن مرکزی از میانگین شاخص کشوری بالاتر است این مهم در استان مرکزی ۹۷ درصد و در میانگین کشوری ۹۵ درصد است.

سالارفرد با اشاره به اظهارنامه‎‌های مالیاتی که امسال در استان ارائه شده بود گفت: ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی در استان مرکزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش داشته که این تعداد امسال ۶۱ هزار اظهارنامه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اظهارنامه‌ها و پرداخت مالیات مصوب تمام بخش‌های مالیاتی استان امسال به صورت الکتریکی انجام می‌شود و این مهم به منظور ایجاد تسهیلات و خدمات دهی بهتر به شهروندان در دستور کار قرار گرفته و در طرح تحول مالیاتی الکترونیکی شدن نظام پرداخت مالیاتی، شفافیت در ارایه اسناد به عنوان شاخص معرفی شده و مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی ادامه داد: طرح تحول نظام مالیاتی در استان مرکزی امسال اجرایی می‌شود و زیرساخت‌های این مهم در استان مرکزی در حال حاضر فراهم است وامسال در خمین ۵ هزار و ۱۶۴ اظهارنامه به اداره مالیات شهرستان ارائه شده است که تبیین کننده استقبال مردم از این مهم است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.