برگزاری اولین جشنواره بزرگ اسکیت استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، مهین علی‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی – گفت: مسابقات بخش بانوان این جشنواره در ۳۰ مردادماه رأس ساعت هشت‌ونیم صبح و بخش آقایان راس ساعت سه‌ونیم بعدازظهر در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را استعدادیابی و نخبه یابی، کمک به افزایش خلاقیت‌های فردی، توسعه ورزش همگانی و همگانی کردن ورزش، توسعه ورزش قهرمانی، افزایش ورزش سازمان‌یافته و ایجاد محیط شاد و مفرح برای ورزشکاران عنوان کرد.

علی‌بخشی افزود: این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و خردسالان برگزار می شوند.

رئیس هیأت ورزش اسکیت استان مرکزی گفت:‌ تاکنون ۱۵۰ نفر برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر افزایش یابد.

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور باشگاه‌های سراسر استان و به صورت رایگان با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک به مناسبت ورود آزادگان به میهن، دهه کرامت و روز دختر برگزار می‌شود.

علی‌بخشی گفت: برای تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقات گواهی حضور در جشنواره صادر و به پنج نفر برتر لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا می شود، همچنین از خبرنگارارن فعال در حوزه ورزشی تقدیر خواهد شد.

علی‌بخشی تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در رشته اسکیت را تا پایان سال گذشته، ۶۰۰ نفر ذکر کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.