رسانه های همسوی دولت در آستانه انتخابات راه را برتخریب منتقدان سد کنند

به گزارش مرکزی دیلی ، شکرالله حسن بیگی روز سه شنبه در جریان دیدار استاندار مرکزی و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان خبرگزاری ایرنا افزود: مجاری ارتباطی کسانی که با سیاست های دولت مخالف هستند متعدد است و رسانه های همسو باید با کار حرفه ای در شمار اندک تریبون قدرتمند برای اطلاع رسانی دولت باشند.
وی اظهار کرد: توقع از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران برای انعکاس خدمات دولت بالاست و همدلی که مقام معظم رهبری به نام شعار سال مطرح کرده اند با کار حرفه ای رسانه ها، ایجاد انگیزه، گسترش چتر آگاهی و وحدت حاصل می شود که رسانه ها محور آن هستند.
رییس شورای اطلاع رسانی استانداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: برنامه تحول نظام سلامت دولت یکی از اقدامات موثر و زیربنایی در اصلاح ساختار بیمار بهداشت و درمان کشور بود اما مردم کمتر از ابعاد و خدمات آن آگاهی دارند و ارزش این خدمت زیربنایی را در حد وسعت و اهمیت آن نمی شناسند.
حسن بیگی گفت:حوزه اجرایی و اطلاع رسانی دولت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید با اطلاع رسانی بهنگام، شفاف و موثر ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی برای همسویی با دولت در تحقق برنامه ها بیش از پیش فراهم آید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.