سخنرانی استاندار مرکزی در مراسم گرامیداشت خبرنگاران در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی شنبه شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در اراک، اظهار داشت: دستگاه های دولتی استان رویکرد تعاملی در ارتباط با خبرنگاران اتخاذ کنند چرا که ارزش کار خبرنگاران و اصحاب رسانه باید مورد توجه قرار گرفته و به آنها ارج نهاده شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار و سالگرد شهادت شهید صارمی، گفت: حق طبیعی خبرنگاران این است که مسئولان به سوالات آنها پاسخ داده و سبب افزایش آگاهی و اطلاع رسانی شفاف در جامعه شوند.

زمانی قمی تصریح کرد: تعهد به تعامل و همکاری با خبرنگاران و اصحاب رسانه از دغدغه ها و برنامه های اصلی استانداری مرکزی است.

استاندار مرکزی یادآور شد: استانداری مرکزی قصد دارد در جلسه ای دوستانه و صمیمی و به غیر از روز خبرنگار دیداری با اصحاب رسانه داشته و گوش شنوای مشکلات آنان باشد.

زمانی قمی گفت: ما باید به سمتی برویم که بتوانیم موانع را از مسیر برداشته و درب های حل مشکلات را بگشاییم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: سازمان های استانی و مسئولان توجه کنند که نباید در مقابل انتقاد خبرنگاران جبهه گرفته و با آنها برخورد کنند و هرکس دیدگاهی دارد باید بتواند با صراحت و روشنی آن را بیان کند.

در حاشیه این مراسم نیز با حضور مسئولان ارشد استانی از کتاب زندگی نامه شهید حسینی، خبرنگار رونمایی شده و از خبرنگاران پیشکسوت استان مرکزی تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است این مراسم با حواشی همراه بود و خبرنگاران استان نسبت به تغییر مکان برگزاری مراسم در ساعات آخر و در نظر گرفتن مکانی که به بیان خبرنگاران استان در شان اصحاب رسانه نبود اعتراض خود را اعلام کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.