شهردار اراک: قلم خبرنگاران برگ های آینده تاریخ را می سازد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، محمد ابراهیم عباسی در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه که شامگاه شنبه و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اراک برگزار شدT اظهار داشت: آنچه که امروز نوشته می شود توسط خبرنگاران در واقع برگ هایی از تاریخ فردای کشور را می سازد و به طور قطع صحت قلم یک خبرنگار تاثیر مستقیم و به سزایی در اتفاقات آینده دارد.

شهردار اراک با اشاره به رسالت نخست یک خبرنگار اظهار داشت: خبرنگار باید توجه داشته باشد که قلم خود را تنها براساس صداقت حرکت داده و آنچه که از رویدادها روایت می کند براساس واقعیت های جامعه باشد.

شهردار اراک تصریح کرد: این نکته را باید بیان کرد که تمامی خبرنگاران با وجود مشکلات فراوانی که در زمینه های مختلف دارند سعی می کنند با رعایت تمامی مسائل، رسالت خود را به صحیح ترین شکل ممکن به انجام برسانند.

در بخش دیگری از این مراسم محمد شریفی، رئیس شورای شهر اراک با اشاره به حمایت شورا و شهرداری از خبرنگاران گفت: شورا و شهرداری اراک سعی دارد که در راستای رسالت فرهنگی خود از افرادی که دارای قلم هستند، حمایت کند.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان ارتباط دهندگان حاکمیت و ادارات، نقش موثری در رفع و از میان برداشتن مشکلات ایفا می کنند.

عدالت در بهره گیری از ظرفیت رسانه ها باید اجرا شود

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: البته خبرنگاران نیز این نکته را فراموش نکنند که در بحث ارائه نقد حتما رکن انصاف را رعایت کرده و در کنار نقاط منفی عملکردهای مثبت را نیز بیان کنند.

شریفی با اشاره به لزوم اجرای عدالت رسانه ای گفت: ما در شورای شهر کلانشهر اراک خواستار این هستیم که از تمامی ظرفیت های رسانه های مختلف استان بهره مندی لازم را بگیریم.

اشرف بهادری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شورای شهر اراک در این مراسم نیز همکاری خبرنگاران با حوزه شهرداری را پلی دوسویه عنوان کرد و گفت: به طور قطع خبرنگاران مکمل شورای شهر محسوب شده و می توانند همکاری هدفمندی در حل مشکلات شهری داشته باشند.

وی افزود: حل مشکلات رفاهی خبرنگاران باید دغدغه مسئولان استانی بوده و راهکاری سودمندی برای برطرف کردن آنها ارائه شود.

بهادری تصریح کرد: خوشبختانه سطح مطبوعات و رسانه های استانی خوب بوده و ما دارای ظرفیت های خوبی در این راستا هستیم و به این امید داریم که با تکیه بر همین ویژگی ها می توانیم گام های بزرگی برداریم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.