بازدید نماینده اراک از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به‌گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدحسن آصفری ظهر دیروز در بازدید از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد با اشاره به تاثیر تبلیغات در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: تبلیغات اسلامی موثرترین سلاح در تمامی عرصه‌ها است که می‌تواند افکار و عقاید ملتی را برای رسیدن به اهداف خود یاری رسانده یا از آن هدف دور سازد.

وی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان مهم دانست و افزود: دشمنان همواره توطئه‌هایی را علیه نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند و در این میان جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده‌اند که به این منظور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌تواند این توطئه‌ها را شناسائی و اطلاع‌رسانی کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجا که تبلیغات افکار و عقاید ملت‌ها را در رسیدن یا ناکامی در نتیجه مطلوب تغییر می‌دهد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و خوشبختانه تبلیغات اسلامی ایران توانسته در عرصه‌های مختلف اثرگذاری خوبی داشته باشد چنانچه در دوران دفاع مقدس نقش تبلیغات بسیار در خور توجه بود.

آصفری با اشاره به رموز موفقیت تبلیغات‌در دوران دفاع مقدس گفت: از عوامل موفقیت عملکرد شورای‌هماهنگی تبلیغات اسلامی جناحی عمل نکردن آن است و این امر سبب شده تا این نهاد انقلابی در بازه زمانی فعالیت خویش تمامی برنامه‌ها را در راستای اهداف انقلاب و نظام پیش برد.

وی افزود: مهم‌ترین مقوله در توسعه هر جامعه‌ای فرهنگ آن جامعه بوده که اگر فرهنگ یک جامعه به غارت برده شود بازپس گیری آن کار ساده‌ای نیست و  وظیفه تبلیغات اسلامی این است که در این زمینه همواره هوشیارانه عمل کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی را در خنثی سازی فتنه ۸۸ ایفا کرد چراکه عوامل نظامی در سرکوب این فتنه موفق نبودند و حضور مردمی توانست بر این توطئه غالب شود، فتنه ۸۸ باید از ابعاد گوناگون مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود.

آصفری با اشاره به جایگاه کشور در عرصه بین‌الملل گفت: آنچه سبب شد تا ۶ قدرت جهان پای میز مذاکره نشینند اقتدار و توانائی کشور در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بود و این مهم نشانگر جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی است.

وی افزود: فعالیت شورای هماهنگی نباید تنها به برگزاری مناسبت‌ها و آئین‌های انقلابی‌خلاصه شود این نهاد بایدبا همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی در راستای نهادینه سازی فرهنگ‌انقلاب، آرمان‌های حضرت امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در جامعه تلاش کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۷ قانون اساسی هر دستگاه دولتی وظیفه دارد تا اعتباراتی را برای انجام برنامه‌های فرهنگی تخصیص دهد و این اعتبارات باید در بخش آگاه سازی جامعه در مورد تشریح عملکرد ۳۶ ساله نظام جمهوری اسلامی هزینه شود.

آصفری با اشاره به توطئه دشمنان علیه جوانان و نوجوانان گفت: دشمنان اسلام و ایران با هجمه‌های فرهنگی بی‌امان سعی در ایجاد فاصله بین جوانان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب‌اسلامی دارند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.