ایجاد مرکز مطالعات اجرایی در شورای شهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد شریفی ظهر دیروز در مراسم اختتامیه فراخوان طراحی ۵ میدان اراک، با اشاره به اینکه درحال حاضر زیباسازی این شهر از شرایط مطلوبی برخوردار نیست اظهار داشت: به منظور جلب رضایت شهروندان باید تلاش شود تا با اصلاح مبلمان شهری در راستای زیباسازی شهر گام برداشته شود.

وی افزود: در حال حاضر هم‌زمان با تغییرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بافت‌های شهری نیز دچار تغییر شده و اهمیت مقوله زیباسازی بیشتر از گذشته در اراک احساس می‌شود و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای‌ اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تاکنون در راستای این مهم در شهر اقدامات بسیار خوبی را برداشته و توانسته با استفاده از ظرفیت دانشجویان و نخبگان تا حد زیادی زیباسازی شهری در اراک ایجاد کند.

شریفی با اشاره به اینکه شورای شهر در راستای افزایش تعامل بین نخبگان و دانشگاهیان نقش دارد گفت: شورای شهر اراک باید با یک برنامه‌ریزی هدفمند در این راستا گام بردارد و تعامل سازمان‌ها و مراکز علمی را به منظور رشد و توسعه مدیریت شهری با شهرداری تسهیل کند.

وی افزود: در شورای دوره چهارم یک مرکز مطالعات‌ در شورا ایجاد شده که بتواند با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان مشکلات و معضلات زیباسازی شهر را بررسی کرده و این مشکلات را مرتفع کند و شورای شهر اراک این مهم را با جدیت دنبال می‌کند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: این روند بایستی ادامه داشته باشد و شهروندان بتوانند نظرات خود را در راستای توسعه زیباسازی شهری و مبلمان شهری ارائه دهند و بتوانند از شهری زیبا متناسب با فرهنگ و معماری اسلامی بهره‌مند شوند.

شریفی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت هنرمندان استانی به منظورزیباسازی شهری استفاده شود گفت: در این فراخوان طرح‌های زیباسازی بسیاری به منظور استفاده در ۵ میدان صنعت، نماز، ورزش، سرداران و امام حسین(ع) ارائه شد که این تبیین کننده میزان علاقه شهروندان به حضور در زیباسازی شهر بوده و باید بتوانیم از این مهم به خوبی استفاده کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.