اظهارات نماینده ولی فقیه درنشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات دین مبین اسلام است که کوتاهی در آن جامعه را به فساد خواهد کشاند.

وی تصریح کرد: بدون هماهنگی دستگاه‌های دولتی تحقق این فریضه به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود که می‌طلبد مسئولان برای احیای این فریضه الهی احساس مسئولیت کرده و با برنامه‌ریزی‌های کاربردی و نظارت‌های مستمر در راستای اصلاح نواقص جامعه گام‌ بردارند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با تأکید بر اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر نقش بسزایی در سالم‌سازی و نشاط اجتماعی دارند، ادامه داد: تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر ضرورت  امروز جامعه می‌باشد و برای تحقق آن به عزمی ملی نیاز است.

دری‌‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه برای تحقق این فریضه دینی باید مقدمات و شرایط آن را فراهم ساخت، بیان کرد: برخورداری از علم و آگاهی و شناخت نسبت به معروفات و منکرات لازمه امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی نیز با اشاره به راهبردی کردن برنامه‌های این ستاد در سال جاری گفت: ارتقای جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، فرهنگ سازی احیا امر به معروف و نهی از منکر، نظام مدیریت و ساختار سازمانی ستاد و توانمند سازی سرمایه‌های انسانی و برنامه‌ریزی برای ایجاد ارتباطات و هماهنگی بین دستگاه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ارتقای جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بالاترین سطح سیاست‌گذاری و هماهنگی با تاکید بر نهادهای فرهنگ‌ساز، شفاف‌سازی ماموریت‌ها، برخورداری از پایگاه‌های دانش و بانک‌های اطلاعاتی و مستندسازی تجربیات، استقرار نظام شایسته‌سالاری و… را نیز از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.