دری نجف آبادی: دولت جدید ضعف های دولت های قبلی را نداشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت جدید باید ضعف های دولت های قبلی را نداشته باشد و دارای نقاط قوت مضاعفی نیز باشد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر شنبه  درنشست شورای اداری در جمع مدیران افزود: در صحنه انتخابات ملت ایران باید نوای امام و رهبری و شهدای اسلام را لبیک گفته و با حضور ملت ۸۰ میلیونی همیشه در صحنه بگوید که ما هستیم.

وی اظهار داشت: ۲۴ خرداد ماه و انتخابات چه ریاست جمهوری و چه شورای اسلامی شهرها یک حماسه سیاسی است که در این دوره دنیا منتظر است ما را تحت فشار قرار داده ولی غافل از اینکه ما با حضور در انتخابات حامل پیام روشنی به دنیا هستیم.

لازم نیست کسی برای ما تصمیم گیری کند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ایران ملت باهوش و ذکاوتی است لازم نیست کسی برای ما تصمیم گیری کند ادامه داد:ما باید همتی داشته باشیم که کشورمان نیازمند به بیگانگان نباشد واز هر گونه وابستگی قطع گردد تا بتوانیم برای دیگرکشور های اسلامی پناه و مرجع باشیم تلاش کنیم انگیزه های ما الهی باشد و کارهایمان برای خدا باشد.

آیت الله نجف آبادی با تبریک آغاز هفته بزرگداشت مقام زن ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگوی رفتاری و شخصیتی برای آحاد ملت به ویژه زنان است و رسانه های جمعی، اندیشمندان و نخبگان فکری و دانشگاهی باید در شناساندن زوایای فکری و علمی این بانوی بزرگوار در لایه های اجتماعی بیش از پیش بکوشند.

بعضی از آقایان تبلیغات زودهنگام داشته اند

استاندار مرکزی نیز گفت: هر مسئولی در هر رده ای و بر اساس مسئولیتی که انجام می دهد وظیفه اش حفظ و نگهداری حکومت اسلامی است و به یاد داشته باشید که قیامت خود را به خاطر دنیای دیگران خراب نکنید.

علی اکبر شعبانی فرد افزود: بعضی از آقایان تبلیغات زودهنگام داشته اند که کاربدی است باید طبق گفته مقام معظم رهبری پیش رفت و تابع ولایت باشیم نه یک قدم پیش و نه یک قدم عقب باشیم.

سیاه نمایی دل صهیونیست ها را شاد و خوشحال می کند

استاندار مرکزی اظهار داشت: آقایان سیاه نمایی نکنند سیاه نمایی دل صهیونیست ها را شاد و خوشحال می کند چه قبل از انتخابات وچه حین و بعد از انتخابات باید آرامش سیاسی حکم فرما باشد .

شعبانی فرد گفت: از افراط و تفریط در دوستی ها و دشمنی ها پرهیز شود نکند کاری صورت گیرد که نظام جمهوری اسلامی مورد خدشه معاندین قرار گیرد.

وی افزود: در شناخت دشمن بصیرت داشته باشید و با درایت و تدبیر و عقلانیت و حضور حداکثری در کنار صندوقهای رای می توانیم از فتنه هایی امثال فتنه سال ۸۸ جلوگیری کرده چرا که امروز در خطه بیداری اسلامی قرار دادیم این حضور می تواند تمام حربه های دشمن را از بین ببرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در تمام عرصه ها وحدت را حفظ کرده چرا که الگو و معیار سنجش در دستان مقام معظم رهبری است و تشخیص دهنده اصلی مردم هستند مردم خودشان ملاک های خوب را تشخیص می دهند.

احزاب و گروهها خطوط قرمز نظام را رعایت کنند

شعبانی فرد افزود: باید ترتیبی اتخاذ گردد که احزاب وگروهها وطرفداران کاندیدها ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی خطوط قرمز نظام را رعایت نموده و از تشدید مطالعات کاذب و مخروب سازی وحدت ملی پرهیز نمایند.

شعبانی فرد اظهار داشت: با هرگونه جانبداری مجریان و ناظران انتخاباتی با کاندید خاص برخورد به عمل خواهد آمد.

وی اظهار داشت: دشمنان درصدد نقاطی برای نا امید سازی مردم توسط شبکه های ماهواره ای هستند ولی مردم ایران موقعیت شناس بوده و حضور حداکثری در کنار صندوق های رای خواهند داشت.

وی ادامه داد: بی سابقه ترین فشارها و تحریم ها در این دوره اتفاق افتادکه دشمنان با افزایش فشارهای اقتصادی در درصدد ایجاد التهاب هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.