عذرخواهی زمانی قمی بابت حضور در یک مراسم شبه تبلیغاتی انتخابات در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از دیار آفتاب ، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در دیداربا اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک که روز یکشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: امسال به دلیل اینکه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم باید اعضای شورا و شهرداری اراک نظارت داشته باشند کاندیدای احتمالی از فضای شهرداری برای تبلیغات استفاده نکنند.

زمانی قمی با اشاره به اینکه معمولا شهرداری به دلیل ارتباط بیشتر با مردم و اعتباراتی که در اختیار دارد مورد توجه برخی از کاندیدای احتمالی قرار می گیرد افزود: اعضای شورا و شهرداری اراک باید بیشتر در این زمینه دقت کرده و نظارت داشته باشند تا ارکان شهرداری در این خصوص با اطمینان گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات استان و استانداری مرکزی این موضوع را به جد رصد می کند بیان کرد: استانداری مرکزی در صورت مشاهده تخلفاتی در این زمینه حتما با افراد متخلف برخورد و جلوی این اقدمات را خواهد گرفت.

استاندار مرکزی ادامه داد:همچنین دستگاه های اجرایی هم باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند تا از امکانات دولتی برای کاندیدای احتمالی استفاده نشود.

زمانی قمی به مسئولان استان توصیه کرد از حضور در مراسمی که احتمال برداشت سیاسی و حمایتی نسبت به یک کاندید در آن وجود دارد بپرهیزند.

وی با بیان اینکه البته بنده هم در این گونه مراسم شرکت نکرده و در صورت شرکت از مردم عذر خواهی خواهم کرد افزود: در مراسمی که در ماه رمضان در آن حضور داشته و فکر می کنم کاندید احتمالی قصد سو استفاده از حضور بنده داشته که از مردم استان عذرخواهی می کنم و در این راستا در برنامه زنده تلویزیونی هم باز از مردم استان عذر خواهی خواهم کرد.

زمانی قمی یادآور شد: جمهوری اسلامی آماده است تا جلوی این گونه رفتارها را بگیرد و ماهم به عنوان مسئول وظیفه داریم تا از انجام چنین اقداماتی پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه ما در کشور برای حل مشکلات راهبرد و برنامه زیاد تعریف کرده ایم افزود: امروز دیگر زمان اجرا و تحقق برنامه ها است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: به منظور رفع مشکلات حوزه شهری کلانشهر اراک در روز ۲۳ مرداد ماه جلسه ای با دستگاه های اجرایی استان برقرار و مشکلات شهرداری در آن بررسی و تبادل نظر خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.