برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان در فرهنگسرای آیینه اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، بابک کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کارگاه پنج‌شنبه هفته جاری با حضور اکبر منافی ویژه مجریان، اساتید، هنرمندان و علاقمندان به سخنرانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کارگاه تکنیک‌های ساخت آوا، شیوه تولید صحیح حروف گفتار، تمرین‌های بیانی در راستای وضوح کلامی، ریتم در بیان، لحن در بیان و حس در بیان و… آموزش داده خواهد شد.

مدیر فرهنگسرای آیینه اراک در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی نمایشگاه هنر مفهومی با موضوع زنگوله خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که از امروز و به مدت پنج روز برپا می‌شود، آثاری از هنرمندان سینا خان‌بابایی، احم پناه و زهرا ساروقی به نمایش گذاشته خواهد شد.

کاظمی همچنین از برگزاری جشن انوار کربلا در سالن اجتماعات فرهنگسرای آیینه خبر داد و خاطر نشان کرد: این جشن به مناسبت سالگرد ولادت با سعادت امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و حضرت علی‌اکبر(ع) به همت مرکز علمی کاربردی استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای نمایش به مناسبت آزادسازی خرمشهر، برگزاری همایش انجمن موسیقی و… از دیگر برنامه‌های آتی فرهنگسرای آیینه اراک به شمار می‌رود.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.