نخستین همایش همگرایی نیروهای ارزشی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، نخستین همایش همگرایی نیروهای ارزشی استان مرکزی با حضور جمع کثیری از نیروهای ارزشی و فعالان اصولگرایی استان مرکزی در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.

این مراسم دو سخنران ویژه داشت، یکی “آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی” عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و دیگری “حجت الاسلام سیدرضا تقوی” رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بودند که در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

در کنار سخنرانی دو سخنران مراسم، پخش کلیپ باموضوع ولایت و دفاع از حریم ولایت، و همچنین مدیحه سرایی دروصف حضرت رسول اکرم(ص) و ولایت مداری از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در این مراسم بااشاره به هجوم دشمنان به مسلمانان گفت: امروزه ملت‌های مسلمان مورد هجوم کشورهای گرگ‌صفت قرار گرفته‌اند و متاسفانه کشورهای متخاصم از عواطف انسانی بی‌بهره بوده و حتی در شرایط آتش‌بس نیز به حملات خود ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: این گردهمایی در راستای آرمان‌های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و با توجه به شرایط سیاسی دنیا و شرایط داخلی کشور و همچنین توطئه‌هایی که علیه اسلام در کشورهای یمن، عراق، سوریه، فلسطین و… صورت گرفته برگزار شده است.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: فرصتی به وجود آمده تا در حرکتی سازنده و تاثیرگذار بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های مدون پشتوانه محکمی برای آینده کشور بوده و جامعه روحانیت را منسجم کنیم چراکه جامعه روحانیت رسالت تاریخی مهمی را برعهده گرفته که باید به مسئولیت سیاسی، اجتماعی، منطقه‌ای و بین‌المللی خود عمل کنیم.

حجت الاسلام تقوی نیز در این مراسم با اشاره به قدرت و اقتدار ایران اسلامی در سطح بین المللی گفت: با اشاره به مفهوم قدرت، اقتدار و تاثیرگذاری در سطح بین الملل اظهار داشت: قدرت و اقتدار جوامع براساس تاثیرگذاری سنجیده می‌شد و هرچه جوامع تاثیرگذاری بیشتری دارند دارای قدرت و اقتداری بیشتر هستند و چه آمریکا و غرب بخواهد و چه نخواهد ما در افغانستان، یمن و لبنان و سوریه و فلسطین تاثیرگذاریم و برخلاف تکفیری‌هایی که جاسوسان خائن و کثیف کشورهای استکباری هستند، ما هیچ وابستگی نداریم.

وی با اشاره به ضرورت همگرایی نیروهای ارزشی و اصولگرا افزود: نیروی ارزشی یعنی نیروی اصولگرایی، یعنی کسانی که معتقد هستند کشور براساس معیار اسلام، ولایت، رهنمودهای امام و رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی اداره می‌شود و در این تفسیر نیروی ارزشی همان نیروی اصولگرا در جامعه اسلامی ایران است و باید دانست این تاثیر گذاری مقدماتی دارد، و همگرایی، وحدت، یکپارچگی مقدمات این تاثیرگذاری به شمار می‌روند و باید همه به هم نردیک شده و از تفرقه بپرهیزیم چراکه کسی که از جمع جدا شود طعمه شیطان می‌شود.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اقدامات شورای همگرایی نیرهای ارزشی گفت: کمیته های مختلف شورای همگرایی نیروهای ارزشی را راه‌اندازی کرده‌ایم و هر ۲ هفته یکبار جلساتی برای بررسی مسائل مختلف برگزار می‌کنیم، به گونه‌ای که در برخی جلسات نیروهای خبری مسائل و اخبار را بیان و رصد کرده و در ظرف ۲۰دقیقه به اعضا ارائه می‌کنند.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کشور خاطرنشان کرد: فتنه خط قرمز ماست چراکه فتنه ۸۸ که با حمایت استکبار، آمریکا و همراهانش در ایران اتفاق افتاد هزینه برای انقلاب داشت و خیانتی که فتنه‌گران به کشور کردند هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و فتنه‌گران نباید به پست‌های این مملکت که بر پایه خون شهدا استوار است، تکیه بزنند، چراکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری فتنه خط  قرمز است و ما فتنه‌گران را نمی‌پذیریم.

حجت الاسلام تقوی بااشاره به مسائل استان مرکزی افزود: امام جمعه‌ای مانند آیت الله دری نجف آبادی که در همه مراحل و باهمه توان در خدمت انقلاب و اسلام بوده نباید این‌گونه مورد بی مهری قرار گیرد و وقتی دولت خلف وعده می‌کند، نباید انتظار داشت که وی نیز سینه چاک وارد میدان عمل شود و از گزینه دولت حمایت و کمک کند بنابراین باید مسئولی را به کار گماریم که مورد تایید روحانیت و نماینده رهبری باشد چراکه نگاه روحانیت در استان‌ها و شهرها به سوی رهبری و نماینده معظم له در استان‌هاست.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. منصور گفت:

    مخالف خوانی . مخالف خوانی و بازهم مخالف خوانی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.